Nákupčí
Pořád hledají
Firma
Delirest services s.r.o.
Adresa
Jankovcova 1603/47a, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš v aplikaci.
ZískatÚvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office, Children-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Gastronomie a pohostinství, Nákup
O pozici
Příležitost k růstu a rozvoji, respekt a týmová spolupráce jsou tři hlavní závazky směrem k našim lidem. Do našich řad uvítáme každého, kdo se s našimi hodnotami ztotožňuje. Nabízíme flexibilní pracovní prostředí s neformální, otevřenou a přátelskou kulturou, která ti umožní být sám/a sebou a zároveň ti umožní naplno uplatnit svůj potenciál. Ke kolegům Honzovi, Ivče a šéfovi Tomáši právě hledáme novou fajn posilu.
Co bude náplní tvé práce?
- Odpovědnost za svěřené komodity a vytváření nákupní strategie v rámci svěřeného sortimentu.
- Vyjednávání obchodních podmínek.
- Doručování finančních a nefinančních cílů, celkových úspor nákladů, reagování na externí a interní obchodní požadavky.
- Uzavírání krátkodobých a dlouhodobých smluv.
- Optimalizace svěřeného portfolia – proaktivně vyhledávat nové nákupní příležitosti.
- Neustálá komunikace ať již s dodavateli, ale i kolegy z jiných oddělení.
- Udržovat si přehled v segmentu a sledování kroků konkurence.
- Nastavení a kontrola dodavatelského řetězce.
- Monitorování výkonnosti dodavatelů.
Jak si tě představujeme?
- Máš praxi min. 4 roky s prokazatelnými výsledky v oblasti nákupu (preferujeme zkušenosti z oblasti food).
- Zkušenost s category managementem.
- Zaměření na zákazníka je pro tebe samozřejmostí.
- AJ na úrovni alespoň B1
- Strategické myšlení a výborné analytické schopnosti.
- Jsi samostatný/á s orientací na výsledek.
- Máš výborné komunikační a vyjednávací dovednosti.
- Máš schopnost se vypořádat se stresovými situacemi.
- Zvládáš si práci odvést samostatně, ale zároveň umíš efektivně pracovat i v týmu.
Na oplátku od nás dostanete:
- Zázemí, stabilitu a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné stabilní společnosti – zní to jako klišé, ale je to tak, covidová pandemie byla pro nás výzvou, kterou jsme společnými silami úspěšně zvládli.
- Spolupráci na HPP s odpovídajícím finančním ohodnocení. Nástup možný od 1.12.2022.
- Mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíce – věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá.
- Přátelský kolektiv – celý tým na centrále je moc fajn a kolegové i HR se postarají, abyste se rychle adaptoval/a.
- Obrovskou míru seberealizace v oblasti nákupu – pokud je nákup vaše srdeční záležitost, jste u nás na správné adrese.
- Podporu nejen v začátcích, ale i během další společné plavby, protože jsme všichni na jedné lodi a plujeme stejným směrem.
- A mnoho dalšího – zvýhodněné stravování, které nám všem moc chutná, ovoce do kanceláře, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, zázemí v moderní budově v Praze, možnost občasné práce z domova.
Zaujali jsme vás?
Tak neváhejte, pošlete svůj životopis pomocí tlačítka "ODPOVĚDĚT" a my už se těšíme, až probereme detaily osobně.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.