Hlavní recepční
Včerejší
CENTRAL GROUP a.s.
Na strži 1702/65, Praha-Nusle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 47 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality
O pozici
V CENTRAL GROUP nás baví stavět novou Prahu – pojďte do toho s námi!
Naše klientské centrum je prvním kontaktním místem pro klienty a zároveň komplexní administrativní podporou pro naše manažery prodeje a konzultanty.
Vaší hlavní náplní práce bude vést tým recepčních; ve spolupráci s nimi zajišťovat chod recepce společnosti, komunikovat s klienty, spravovat interní databáze, přijímat klienty a návštěvy, připravovat pro ně občerstvení, vyřizovat elektronickou poštu a telefonické hovory, odpovídat na dotazy klientů, kontrolovat a podporovat provoz vzorkovny a interiérového studia a vykonávat další administrativní činnosti.
Pracujeme jen ve všední dny, ve směnách 7:30–16:00, 8:30–17:00 nebo 10:30–19:00.
Pozice je vhodná pro kandidáty se zkušeností s vedením menšího týmu.
Požadavky:
- minimální vzdělání středoškolské s maturitou
- minimální praxe 2 roky s vedením recepce nebo obdobné pozice
- uživatelská znalost MS Office
- výborná znalost českého jazyka
- znalost anglického jazyka na úrovni umožňující vyřízení základních požadavků klientů
- příjemné a reprezentativní vystupování
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
- ochota učit se novým věcem
Znalosti, které budou pro uchazeče výhodou:
- praxe v oblasti administrativy
- ŘP skupiny B (aktivní řidič po Praze)
Není tato pracovní nabídka nebo naše požadavky takové, v čem byste se viděli? Podívejte se na ostatní naše volné pozice na central-group.jobs.cz.
Nabízíme:
Mzdové ohodnocení: 45.000,- Kč až 47.000,- Kč (podle praxe)
Hlavní pracovní výhody a benefity:
- Výborné platové podmínky s průběžnou valorizací mzdy v cyklu 1 - 1,5 roku
- Týden dovolené navíc (celkem tedy 5 týdnů dovolené)
- Nad rámec dovolené navíc možnost 3 týdnů neplaceného volna
- Moderní pracoviště přímo u stanice metra Pankrác s možností parkování zdarma
- Perspektiva kariérního rozvoje v dynamicky rostoucí velké firmě
Další výhody a benefity:
- Příspěvek na stravování
- Dotovaná MultiSport karta
- Řada firmou dotovaných neformálních akcí a teambuildingů
- Podpora osobního růstu a vzdělávání zaměstnanců
- Výhodné zaměstnanecké půjčky
- Plná úhrada očkování proti chřipce
- Atraktivní mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- Slevy na výrobky a materiál u spolupracujících dodavatelů
- Zdarma právní a účetní konzultace v soukromých záležitostech
- Bonus za doporučení nového zaměstnance
- Obědová restaurace přímo v budově a občerstvení na pracovišti
- Řada dalších drobných benefitů
Předpokládané datum nástupu:
- ihned nebo dohodou
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu v českém jazyce včetně fotografie (pozice je vhodná pro muže i ženy).
Těšíme se na Vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.