banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating
Specialista/-tka oddělení koordinace prodeje

Méně než 2 týdny

DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Londýnské náměstí 853/1, Brno-Štýřice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, 13. plat

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa


O pozici

Největší prodejce obuvi v Evropě – společnost Deichmann – hledá do svého týmu na brněnské centrále posilu na pozici Specialista/-tka oddělení koordinace prodeje.

Co bude tvou pracovní náplní?

Hlavní náplní práce je podpora prodeje a činnosti s tím spojené. A co si pod tím můžeš představit?

  • Zpracování a zprostředkování informací prodejnám v SR a ČR, ostatním oddělením a kolegům.
  • Komunikace s prodejnami v síti, vyřizování jejich požadavků a jejich podpora.
  • Překlady z NJ do ČJ (případně SJ) a naopak.
  • Tvorbu statistik, analýz, reportů a administrativních podkladů.
  • Správa a aktualizace metodických předpisů pro prodejní síť.
  • Organizace akcí (výroční zasedání, jednání, porady atd.) a motivačních soutěží pro prodej.
  • Spolupráce s odděleními napříč centrálou v ČR, ale i v zahraničí.
  • Správa sociálních projektů.
  • Participace na nových projektech pro prodejní síť.

Jak si tě představujeme?

  • Můžeš se pochlubit minimálně středoškolským vzděláním.
  • Máš výbornou znalost češtiny slovem i písmem. Znalost slovenštiny bude výhodou.
  • Bez výborné znalosti němčiny slovem i písmem se u nás neobejdeš (min. úroveň B2).
  • Práce v MS Office tě nezaskočí – využiješ zejména word a excel.
  • Ideálně máš už předešlé zkušenosti v administrativě, pokud navíc i s podporou prodejní sítě, je to výhoda.
  • Máš pozitivní vztah k technologiím.
  • Dokážeš pracovat samostatně a převzít odpovědnost za svěřenou práci.
  • Příjemné, seriózní a milé vystupování spolu s ochotou učit se novým věcem a týmovým duchem jsou pro tebe samozřejmostí.
  • Nechybí ti motivace k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost a cílevědomost.
  • Určitě využiješ také výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup k lidem a k práci, rychlou orientace v nově zadané problematice, pečlivost a důslednost při práci.
  • Potřebovat budeš i flexibilitu, odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení.

Co ti rádi nabídneme?

  • 13 platů a 5 - 6 týdnů dovolené
  • Komunikace s kolegy z ostatních zemí
  • 2x ročně pracovní obuv zdarma, zaměstnanecká sleva na produkty, dárkové poukazy
  • Firemní akce (vánoční večírek, teambuilding,..)
  • Vstupní a návazná školení (online vzdělávání přes platformu SEDUO)
  • Možnost se v práci realizovat
  • Příjemné pracovní prostředí v příjemném kolektivu s rodinnou atmosférou
  • Práce pro stabilní společnost s více než stoletou tradicí a dominantním postavením ve svém odvětví
  • Možnost příležitostně čerpat Home-office
  • Místo výkonu práce Brno
  • Smlouvu na dobu určitou (zástup za MD/RD)
  • Nástup dohodou

Pokud si myslíš, že jsi právě ty tím pravým člověkem pro nás, pošli nám svůj životopis v českém/slovenském a německém jazyce a motivační dopis v českém/slovenském nebo německém jazyce, přes tlačítko ODPOVĚDĚT.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.