Back Office podpora pro Retail tým
2 dny
Cheil Germany GmbH, organizační složka
V parku 2308/8, Praha-Chodov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Vyšší odborné
Jazyky
Čeština (Mírně pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Marketing
O pozici
Do našeho Retail týmu hledáme pečlivého a proaktivního kolegu/kolegyni na pozici Back Office. Budete zodpovědní za finanční a administrativní podporu projektů, dohled nad rozpočty a harmonogramy a hladký chod všech souvisejících procesů. Úzce se zapojíte do spolupráce s projektovými manažery, finančním oddělením a dalšími kolegy – vaším úkolem bude udržovat přesnou evidenci a poskytovat podklady pro rozhodování.
Co budete dělat:
- Kontrolovat a reportovat příjmy týmu
- Řídit roční a měsíční forecasty u projektů (včetně aktualizací AR/AP/příjmů)
- Podílet se na měsíčních a ročních finančních a administrativních uzávěrkách (rezervace nákladů, Q&A apod.)
- Zakládat a spravovat projekty/úkoly – včetně kalkulací, objednávek, kontroly AR/AP a uzavírání
- Sledovat příjmy u jednotlivých projektů
- Nastavovat projektové procesy a vést evidenci AR/AP
- Připravovat pravidelné reporty pro management a centrálu
Koho hledáme:
- Angličtina na pokročilé komunikativní úrovni (denní kontakt se zahraničními kolegy a vedením)
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Zkušenost s ERP nebo projektovými systémy výhodou
- Dobré organizační schopnosti a time management
- Pečlivost, spolehlivost a pozitivní vztah k práci s čísly a softwarovými nástroji
- Ochotu učit se nové věci
Co nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci v přátelském týmu moderní kreativní agentury
- Výbornou dopravní dostupnost – sídlíme u stanice metra Chodov
- Moderní kanceláře v business centru The Park
- Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, notebook a mobilní telefon, stravenky, 4 refresh days, flexibilní pracovní dobu, Multisport kartu, KPI bonusy, referral bonus, zaměstnanecké slevy na produkty Samsung
- Hybridní režim (3 dny v kanceláři + 2 dny home office)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.