banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Back Office podpora pro Retail tým

2 dny

Cheil Germany GmbH, organizační složka

V parku 2308/8, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vyšší odborné

Jazyky

Čeština (Mírně pokročilá), Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Marketing


O pozici

Do našeho Retail týmu hledáme pečlivého a proaktivního kolegu/kolegyni na pozici Back Office. Budete zodpovědní za finanční a administrativní podporu projektů, dohled nad rozpočty a harmonogramy a hladký chod všech souvisejících procesů. Úzce se zapojíte do spolupráce s projektovými manažery, finančním oddělením a dalšími kolegy – vaším úkolem bude udržovat přesnou evidenci a poskytovat podklady pro rozhodování.


Co budete dělat:

  • Kontrolovat a reportovat příjmy týmu
  • Řídit roční a měsíční forecasty u projektů (včetně aktualizací AR/AP/příjmů)
  • Podílet se na měsíčních a ročních finančních a administrativních uzávěrkách (rezervace nákladů, Q&A apod.)
  • Zakládat a spravovat projekty/úkoly – včetně kalkulací, objednávek, kontroly AR/AP a uzavírání
  • Sledovat příjmy u jednotlivých projektů
  • Nastavovat projektové procesy a vést evidenci AR/AP
  • Připravovat pravidelné reporty pro management a centrálu

Koho hledáme:

  • Angličtina na pokročilé komunikativní úrovni (denní kontakt se zahraničními kolegy a vedením)
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Zkušenost s ERP nebo projektovými systémy výhodou
  • Dobré organizační schopnosti a time management
  • Pečlivost, spolehlivost a pozitivní vztah k práci s čísly a softwarovými nástroji
  • Ochotu učit se nové věci

Co nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci v přátelském týmu moderní kreativní agentury
  • Výbornou dopravní dostupnost – sídlíme u stanice metra Chodov
  • Moderní kanceláře v business centru The Park
  • Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, notebook a mobilní telefon, stravenky, 4 refresh days, flexibilní pracovní dobu, Multisport kartu, KPI bonusy, referral bonus, zaměstnanecké slevy na produkty Samsung
  • Hybridní režim (3 dny v kanceláři + 2 dny home office)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.