banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating
Účetní

Méně než 2 týdny

Broker Consulting, a.s.

Jiráskovo náměstí 2, Plzeň-Východní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

Zajímá Vás svět financí a realit? Chcete se seznámit s bankovním prostředím? Stereotyp v práci není Vaším snem? To vše včetně malého týmu kolegů na pracovišti Vám nabízí náš ekonomický odbor. Zde nám pomůžete zaúčtovat, evidovat všechny účetní doklady, vyřizovat požadavky klientů a spolupracovat na zdokonalování našich systémů a společně tak zajistíme spokojenost našich interních i externích zákazníků s námi poskytovanými službami.

Co přesně bude Vaším úkolem?

Vedení účetnictví v souladu s platnými předpisy a zákony
Provádění rozborové činnosti pro účely řízení firmy-controlling
Zajištění výkaznictví v rozsahu požadavků státních orgánů a banky za oblast ekonomiky
Příprava měsíčních a ročních uzávěrek
Spolupráce s daňovými poradci
Vedení účetnictví majetku a práce s tím související
Účtování faktur, bankovních výpisů, interních dokladů, pokladny
Samostatné účtování DPH, časového rozlišení, dohadných položek
Rozúčtování faktur, kontrola správného zaúčtování na jednotlivá střediska
Kontrola náležitostí účetních dokladů

Co k tomu potřebujete?

Znalost vedení kompletního účetnictví.
Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů
Komplexní odpovědnost za účetnictví
Zpracování měsíčních, ročních účetních závěrek společnosti
Vzdělání ,VŠ nejlépe ekonomického směru
Ochotu učit se a přijímat změny, pečlivost, důslednost, schopnost pracovat v týmu.

Uživatelská znalost MS Office (MS Excel, MS Word)

Výhodou bude, pokud budete mít již zkušenosti s výkonem práce v menším kolektivu a nebude Vám zcela cizí práce na PC v účetním programu Helios Inuvio. Zároveň uvítáme zkušenosti a znalosti z oblasti mzdového účetnictví.

Koho se těšíme přivítat mezi nás?

Do týmu účetních hledáme samostatnou kolegyni/kolegu, odolnou/ného vůči stresu, důslednou/ného při řešení zadaných úkolů. Uvítáme její/jeho proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci. Oceníme všeobecný přehled v oboru stejně jako její/jeho komunikativnost.

Co vám můžeme nabídnout

Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům. Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů jako např. příspěvek na stravování, na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištěn, poskytování Sick days.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.