banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

👨‍💼 Teamleader pro oddělení Schvalování nových úvěrů

2 dny

COOL CREDIT, s.r.o.

Václavské náměstí 841/3, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis


O pozici

Proč u nás budeš chtít pracovat ❔

🫵 Chceš vést tým a opravdu ovlivnit, jak se věci dějí?

U nás to není fráze. Spolu s manažerem řídíš chod oddělení a spolurozhoduješ o jeho dalším rozvoji. 👊

💪 Každý člen týmu je pro naše velké projekty skutečně potřeba – každý přiloží ruku k dílu a vidí, že jeho práce má smysl.

♦️Co nás dělá výjimečnými? Rychle rosteme, píšeme zahraniční "stories" a přitom zůstáváme odpurci korporátních mantinelů.

Tady to, co uděláš, opravdu něco znamená.🎯

Kdo jsme?

💠 FinTech společnost poskytující úvěrová řešení na míru již od roku 2013
💠 Energický tým, který se nebojí zkoušet nové věci

Denní chléb 🥖

  • Řízení týmu zákaznického centra – schvalování úvěrů, zákaznická péče a prodej.
  • Hodnocení a odměňování podřízených, plánování směn a záskoky.
  • Vyhodnocování výsledků a tvorba reportů pro vedení.
  • Školení a podpora nových i stávajících kolegů, tvorba interních postupů.
  • Spolupráce s HR při náboru nových členů týmu.
  • Neustálé zlepšování kvality služeb, analýza monitorovaných hovorů.
  • Aktivní účast v práci týmu – schvalování úvěrů.
  • Podíl na úpravách interního systému a spolupráce s IT, tvorba a aktualizace manuálů.

Perks, které tě potěší

💼 Pracovní smlouva na dobu neurčitou – jistota a stabilita.


🌴 5 týdnů dovolené + 3 sick days – prostor pro odpočinek.

🎉 Firemní teambuildingy 2× ročně mimo Prahu

❄️ Zima = wellness + lyžování (nebo jen relax) ☀️ Léto = mix aktivit od minigolfu po kulturní zážitky – každý si přijde na své!

💪 Multisport karta jen za 580 Kč/měsíc – sport a pohyb každý den.


💰 Odměna za doporučení nového kolegy až 10.000 Kč – když přivedeš skvělého člověka.


🍽️ Nadstandardní občerstvení na pracovišti – ovoce, zelenina a italská káva na profi vybavení jako v pravé italské kavárně ☕. Starbucks už nemusíš, u nás si uděláš svůj perfektní šálek přímo v práci.

🏢 Skvělá lokalita – Václavské náměstí, hned vedle metra Můstek.


🤝 Přátelský kolektiv a profesionální přístup – parta, která slaví každou příležitost.


🚀 Možnost dlouhodobého uplatnění a růstu – stát se součástí našich velkých projektů.

Tvůj profil

• Máš min. SŠ vzdělání (maturitní zkouška podmínkou) a praxi na obdobné pozici.

• Prokazatelná praxe z finančního oboru.

• Výbornou komunikaci v českém jazyce, a to v mluvené i psané formě.

• Zkušenosti s řízením a rozvojem lidí.

• Pokročilá znalost práce s MS Excel.

• Dobré prezentační dovednosti.

📩 Pokud jsme Tě zaujali a máš zájem si povědět více, tak nám prosím pošli svůj životopis spolu s průvodním dopisem.

📞 Všem se rádi a co nejdříve ozveme! Možná to následně probereme u nás nad šálkem ☕ dobré kávy.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.