banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Administrátor/ka s AJ a NJ

Méně než 2 týdny

OKIN Process

Českobratrská 3321/46, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Firemní akce, Práce převážně z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny

Zařazené

Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Telekomunikace

O pozici

Umíte anglicky a zároveň německy, ale nemáte možnost oba jazyky plně využít? Nabízíme vám pozici, kde to půjde!

Hledáme schopného kolegu či kolegyni, který je samostatný a zvládne komunikovat jak s kolegy, tak i s různými zákazníky v několika zemích (především v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku). Budete koordinovat migrační projekty z oblasti telekomunikací. Techniky se bát nemusíte. Nepotřebujete předchozí zkušenosti z oboru, vše podstatné vás naučí naši mentoři.

Tato pozice je vhodná i pro juniory nebo čerstvé absolventy.

Co vás na této pozici čeká?

  • Budete mít v systému přidělené menší migrační projekty a budete dohlížet na jejich realizaci,
  • budete administrativně zajišťovat hladký průběh přiděleného projektu,
  • ke své práci budete využívat nejrůznější nástroje (Google sheet, Outlook, interní systémy společnosti)
  • budete pravidelně komunikovat – angličtinu využijete při kontaktu s týmovými kolegy z Verizon Business, němčinu pak se svými protějšky v německém Deutsche Telecomu nebo zástupci klientských společností,
  • můžete se jako koordinátor účastnit i finální fáze doručovacího procesu – tedy aktivace dané služby (budete tzv. koukat technikům pod ruce),
  • formou reportingu a pravidelných meetingů budete ostatním poskytovat přehled o průběhu vašich jednotlivých objednávek.

Co k tomu potřebujete?

  • samostatnost a tzv. „oko na detail“
  • angličtinu na úrovni B2, němčinu na úrovni B2,
  • dobré komunikační dovednosti, schopnost organizovat si svou práci,
  • umět si poradit s administrativní rutinou,
  • chuť poznávat nové věci a rozšiřovat své znalosti,
  • rozumět si s počítačem,
  • umět si užít práci v týmu.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Každodenní využití angličtiny a němčiny,
  • zajímavou pracovní příležitost s možností nahlédnout do světa technologií, sítí a telekomunikací,
  • možnost spolupracovat s profesionály v oboru, inspirovat se u nich, předávat jim své vlastní zkušenosti,
  • zaškolení a kontinuální podporu ze strany mentorů a kolegů,
  • profesní a osobní rozvoj, elektronické stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.