banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Dispečer/ka mezinárodní přepravy

Pořád hledají

HOPI s.r.o.

Zděbradská 74, Říčany-Jažlovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování


O pozici

HOPI je rodinná, dynamicky se rozvíjející společnost, která nabízí nejen kariérní růst, ale i stabilitu, kvalitu poskytovaných služeb našim zákazníkům. 👨👩🚛

Logistiku děláme 33 let. V průběhu dekád se působení HOPI rozrostlo i do dalších zemí v regionu střední a východní Evropy. Z důvodů kvality poskytovaných služeb a dlouhodobé spolupráce s našimi klienty realizujeme přepravy v rámci celé Evropy. Za skvěle fungující logistikou v HOPI stojí nejen dobře nastavené procesy, ale hlavně schopní lidé. Ti, kteří přistupují k práci pečlivě a zodpovědně tak, abychom dokázali dodržet vysoké standardy kvality. Právě někoho takového hledáme k nám do oddělení mezinárodní dopravy. Máte logické uvažování a dokážete domýšlet souvislosti? Výborně! Staňte se jedním z nás a přidejte se do HOPI týmu mezinárodního spedičního oddělení české společnosti s nadnárodní působností!

Co Vás u nás čeká?

  • Organizace mezinárodní (a příležitostně i vnitrostátní) přepravy dle potřeb zákazníků
  • Komunikace s dopravci, speditéry a zákazníky
  • Řízení a koordinace přepravní objednávky a dohled na jejich realizaci
  • Zajištění dopravce pro konkrétní zakázky
  • Sledování dodacího procesu a finanční efektivity přeprav
  • Práce s TMS systémem a vedení administrativy
  • Řešení operativních problémů - stížnosti a incidenty
  • Vyhledávání nových zákazníků a rozvíjení spolupráce se stávajícími

Co je pro nás důležité?

  • SŠ vzdělání
  • 3–5 let praxe v oblasti dopravy nebo spedice
  • Znalost zákonů v oblasti vnitrostátní a mezinárodní dopravy
  • Angličtina na středně pokročilé úrovni
  • Znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Silné komunikační a organizační schopnosti
  • Flexibilita, samostatnost, pečlivost a týmový duch

Co Vám nabídneme?

  • Smlouva na dobu neurčitou
  • Možnost osobního rozvoje a školení
  • 5 dní dovolené navíc
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • Možnost zvýhodněného firemního mobilního tarifu se spoustou dat
  • Multisport kartu
  • Stravenkový paušál
  • Možnost výhodných nákupů v různých odchodech
  • Super kolektiv
  • ECO-Friendly společnost

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.