banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Backoffice manager / účetní

Méně než týden

Alpha Supplies s.r.o.

Žižkova tř. 1321/1, České Budějovice 6

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

40 000 - 50 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis

O pozici

Jsme mladá, stabilní firma zabývající se prodejem kancelářského sortimentu, především spotřebního materiálu do tiskáren. Jsme součástí mezinárodního holdingu, na českém trhu působíme 8 let a jen v ČR máme přes 38.000 zákazníků. Vládne u nás přátelská atmosféra a pořád se něco děje. Hodně se u nás mluví i německy a z toho důvodu je pro tuto pozici důležitá znalost německého jazyka. Máme rozsáhlou moderní kancelář v centru Českých Budějovic, kde zajišťujeme jak samotné sjednávání zakázek, tak administrativu i expedici zboží. Najdeš u nás i odpočinkovou místnost s kuchyní, pohovkami. Často také někam společně jdeme nebo jedeme.

Koho hledáme

- samostatnou, vůdčí osobnost s organizačními schopnostmi

- osobnost ochotnou vždy ochotnou pomoci i jiným zaměstnancům

- přátelského člena našeho mladého kolektivu

- očekáváme zkušenosti z obdobných pozic a znalost němčiny umožňující profesionální práci

Co je náplní práce a budeš mít na starosti

- finanční záležitosti jako je fakturace, správá bankovních účtů, účtování plateb, nikoliv však samotné vedení účetnictví

- komunikaci s inkasní agenturou

- konzultování personálních záležitosti se mzdovou účetní včetně přípravy podkladů pro výplatu mezd

- reporting majitelům společnosti

- řešení klientských požadavků a další činnosti spojené s chodem celého backoffice oddělení

Nabízíme motivační platové ohodnocení od 37.000 Kč dle zkušeností a plus měsíční odměny dle dosaženého obratu, pracovní doba je u nás pouze od pondělí do čtvrtka od 7:30 do 16:30, v pátek pouze od 7:30 do 13:30 a přesčasy se u nás moc nenosí. Nabízíme i jazykové kurzy či naturální výhody.

Pokud máš zájem se dozvědět více a splňuješ naše požadavky na zodpovědného a přátelského pracovníka/pracovnici, pošli svůj životopis s fotografií a stručný motivační dopis přes tlačítko "odpovědět".

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.