banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

HR Benefit Specialista/ka

Méně než týden

Allianz pojišťovna, a.s.

Ke Štvanici 656/3, Praha-Karlín

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR

O pozici

Co bude náplní Vaší práce?
* Připravovat a navrhovat koncepci zaměstnaneckých benefitů a jejich sladění s globální strategií
* Sledovat aktuální trendy a vývoj v oblasti poskytování benefitů
* Zjišťovat administraci jednotlivých benefitů
* Zajišťovat revizi a aktualizaci příslušných interních předpisů a HR portálu v části zaměstnaneckých benefitů
* Úzce spolupracovat s oddělením komunikace a produktového vývoje
* Zodpovídat a zajišťovat jazykovou výuku pro zaměstnance
* Vést a účastnit se jednání s dodavateli
* Zpracovávat a zadávat objednávky a faktury do interního systému
* Zajišťovat outsourcing vybraných benefitů pro AZ Technology
* Účastnit se regionálních a globálních projektů ve vybrané oblasti
* Komplexně zastřešovat program nákupu zaměstnaneckých akcií Allianz
* Komplexně zastřešovat program Health & Wellbeing
* Zabezpečovat celou agendu pracovně-lékařských služeb pro zaměstnance včetně vedení výběrových řízení na poskytovatele ve spolupráci s oddělením procurement

Co od Vás očekáváme?
* Min. ukončené vysokoškolské bakalářské studium
* Min. 2 roky zkušeností v HR a povědomí o fungování jednotlivých procesů
* Základní povědomí z oblasti zákona o dani z příjmu fyzických osob
* Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1
* Znalost práce s MS Office, pokročilá znalost MS Excel
* Analytické a logické myšlení, schopnost koncepční práce
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti
* Schopnost pracovat v týmu i samostatně
* Zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, důslednost a smysl pro detail

Co Vám nabízíme?
* Atraktivní a různorodou práci, kde se rozhodně nebudete nudit
* Fajn kolektiv, který se rád sejde i mimo kancelář
* Zapojení do zajímavých projektů
* Účast na zajímavých akcích, webinářích, rozvoj v oblasti HR
* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti, kterou je celosvětově největší pojišťovna
* 5 týdnů dovolené, sickdays, flexibilní pracovní dobu, možnost 40% home office, Multisport
* Bonusovou složku, cafeterii, výhodné telefonní tarify i pro členy rodiny, slevy na firemní produkty, po roce příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovanou jídelnu v budově
* Moderní a pohodlné pracoviště na břehu Vltavy s krásným výhledem na Prahu a skvělou dostupností

Nástup:
Ihned / dohodou

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.