Team assistant - part time
Jen pár hodin
Pierre Fabre
Kolbenova 1021/9, Praha-Vysočany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Na rodičovské dovolené
Zařazené
Administrativa
O pozici
Naše Česká filiálka připomíná rodinnou firmu, kde je každá pozice naprosto klíčová a je pro nás podstatné, aby správní lidé byli na správných místech. Aktuálně hledáme novou posilu k zajištění administrativní a organizační podpory oddělení QRVI s cílem uvolnit kapacity odborného týmu pro klíčové činnosti oddělení.
V Pierre Fabre zajištuje oddělení QRVI (Quality, Regulatory, Vigilance a Medical Information) kvalitu procesů a produktů, soulad s legislativou, dohlíží na bezpečnost léků a poskytuje odborné informace o produktech Pierre Fabre naším pacientům a zákazníkům. Toto oddělení hraje klíčovou roli v zajištění bezpečnosti, účinnosti a kvality našich produktů.
Co od této role očekáváme
- administrativní podpora týmu;
- správa a evidence dokumentů;
- support při přípravě interních reportů a přehledů;
- základní práce s daty – kontrola úplnosti, formátování, aktualizace přehledů;
- komunikace s ostatními odděleními a externími partnery;
- podpora interních a externích auditů, příprava podkladů;
- ad hoc úkoly dle potřeb vedoucího oddělení.
Jak si Vás představujeme
- pečlivou, samostatnou a zodpovědnou osobnost;
- s aktivním přístupem a chutí učit se novým věcem;
- ochota pomáhat a řešit úkoly s pozitivním přístupem je vám vlastní;
- máte smysl pro detail a pořádek.
Jaké máte zkušenosti
- ideálně 2 roky praxe na obdobné pozici;
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook);
- znalost práce s databázemi nebo sdílenými dokumenty (SharePoint, Teams);
- schopnost organizovat si práci a sledovat termíny;
- dobré komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce;
- základní znalost angličtiny (např. pro čtení dokumentace, e-mailová komunikace).
Co Vám můžeme nabídnout
- Příjemné prostředí úspěšné farmaceutické společnosti se silným posláním;
- Přátelskou a neformální atmosféru;
- Samostatnou a zodpovědnou práci;
- Pracovní úvazek 20 hodin / týden, s možností home-office;
- Roční bonusy;
- Balíček benefitů - stravenkový paušál, Multisport karta, 5 týdnů dovolené, 5 dní whatever days, zaměstnanecká sleva na naše výrobky, příspěvek na dopravu;
- Jazykové vzdělávání;
- Nástup ideálně od 1.1.2026, případně dle dohody.
Pokud jsme vás zaujali, neváhejte a ozvěte se nám – pošlete nám svůj životopis a připište také několik vět o sobě, co vás na dané pozici oslovilo.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.