banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Team assistant - part time

Jen pár hodin

Pierre Fabre

Kolbenova 1021/9, Praha-Vysočany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa


O pozici

Naše Česká filiálka připomíná rodinnou firmu, kde je každá pozice naprosto klíčová a je pro nás podstatné, aby správní lidé byli na správných místech. Aktuálně hledáme novou posilu k zajištění administrativní a organizační podpory oddělení QRVI s cílem uvolnit kapacity odborného týmu pro klíčové činnosti oddělení.

V Pierre Fabre zajištuje oddělení QRVI (Quality, Regulatory, Vigilance a Medical Information) kvalitu procesů a produktů, soulad s legislativou, dohlíží na bezpečnost léků a poskytuje odborné informace o produktech Pierre Fabre naším pacientům a zákazníkům. Toto oddělení hraje klíčovou roli v zajištění bezpečnosti, účinnosti a kvality našich produktů.

Co od této role očekáváme

  • administrativní podpora týmu;
  • správa a evidence dokumentů;
  • support při přípravě interních reportů a přehledů;
  • základní práce s daty – kontrola úplnosti, formátování, aktualizace přehledů;
  • komunikace s ostatními odděleními a externími partnery;
  • podpora interních a externích auditů, příprava podkladů;
  • ad hoc úkoly dle potřeb vedoucího oddělení.

Jak si Vás představujeme

  • pečlivou, samostatnou a zodpovědnou osobnost;
  • s aktivním přístupem a chutí učit se novým věcem;
  • ochota pomáhat a řešit úkoly s pozitivním přístupem je vám vlastní;
  • máte smysl pro detail a pořádek.

Jaké máte zkušenosti

  • ideálně 2 roky praxe na obdobné pozici;
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook);
  • znalost práce s databázemi nebo sdílenými dokumenty (SharePoint, Teams);
  • schopnost organizovat si práci a sledovat termíny;
  • dobré komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce;
  • základní znalost angličtiny (např. pro čtení dokumentace, e-mailová komunikace).

Co Vám můžeme nabídnout

  • Příjemné prostředí úspěšné farmaceutické společnosti se silným posláním;
  • Přátelskou a neformální atmosféru;
  • Samostatnou a zodpovědnou práci;
  • Pracovní úvazek 20 hodin / týden, s možností home-office;
  • Roční bonusy;
  • Balíček benefitů - stravenkový paušál, Multisport karta, 5 týdnů dovolené, 5 dní whatever days, zaměstnanecká sleva na naše výrobky, příspěvek na dopravu;
  • Jazykové vzdělávání;
  • Nástup ideálně od 1.1.2026, případně dle dohody.


Pokud jsme vás zaujali, neváhejte a ozvěte se nám – pošlete nám svůj životopis a připište také několik vět o sobě, co vás na dané pozici oslovilo.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.