Back Office Team Leader
2 dny
PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA, s.r.o.
Ke Kablu 278, Praha-Hostivař
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Němčina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod
O pozici
Hledáme Back Office Team Leadera, který dokáže propojit svět dat, procesů a lidí.
Člověka, který se nezalekne Excelu ani prezentace pro management, a který má chuť vést tým back office a posouvat ho dál – směrem k efektivnějším procesům, lepším datům a spokojenějším kolegům z obchodu i výroby.
Největší focus bude na obchodní data, kalkulace, forecasting, CRM i Power BI. A váš cíl? Proměnit čísla v akci a analýzu v doporučení pro náš obchodní tým.
Co u nás budete dělat
- Tvořit a spravovat obchodní kalkulace, ceníky a forecasty
- Řídit a rozvíjet tým Back Office – vést, školit, mentorovat
- Přetvářet data z ERP, CRM a dalších systémů do užitečných obchodních přehledů
- Spolupracovat na projektových iniciativách (ERP, BI, CRM zlepšení)
- Zodpovídat za přesnost výstupů, dodržování termínů a kvalitu dat
- Být Key User CRM systému – školit uživatele, koordinovat se skupinou
- Spolupracovat napříč firmou – s obchodem, výrobou i financemi
Co od vás čekáme
- Praxi v oblasti obchodní podpory, controllingu nebo datové analýzy
- Zkušenost s ERP systémy (ideálně SAP), Excel, Power BI, SQL
- Zkušenosti s projektovým řízením - spolupráce na interních projektech
- Přehled v cenotvorbě, kalkulacích a obchodních procesech
- Organizační talent a chuť vést lidi – v dobrém i v náročných chvílích
- Kritické myšlení, smysl pro detail a schopnost dotahovat věci do konce
- Angličtinu na vysoké úrovni (denní použití v obchodní komunikaci), němčina je velké plus
V PRAKABu budete pracovat v otevřeném a velmi přátelském prostředí, kde bude podporován váš osobní kariérní rozvoj a příprava na budoucí atraktivní pozice napříč společností, např. prostřednictvím průběžného školení a pravidelné zpětné vazby. Nabízíme flexibilní pracovní dobu, kvartální a roční prémie, 5 týdnů dovolené, proplacení kuponu na MHD, příspěvek zaměstnavatele na důchodové pojištění, stravenky ve výši 170 Kč, závodní jídelnu, příspěvek na volnočasové aktivity, multisport kartu za pouhých 300 Kč, aj.
Pokud vás zajímá, jak to u nás vypadá „bez obalu“, mrkněte ke mně na LinkedIn. Pravidelně tam sdílím střípky z našeho každodenního života v PRAKABu – od pracovních momentů přes týmové akce až po naše malé i velké úspěchy. Získáte tak reálný obrázek o tom, jací jsme a co u nás opravdu žije.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.