banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Strategický nákupčí s AJ

Dnešní

Kamýk Daunen s.r.o.

Kamýk nad Vltavou 179

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Nákup


O pozici

Nákupčí v naší firmě je zodpovědný za nákup komodit souvisejících s výrobou polštářů a přikrývek. Zajišťuje efektivní komunikaci s dodavateli, neustále monitoruje situaci na trhu, vyjednává nejvýhodnější podmínky. Hodnotí výkonost jednotlivých dodavatelů a motivuje k jejich průběžnému zlepšování. Hledá nové dodavatele. Pracuje na budování a upevňování kvalitních vztahů s vybranými dodavateli.

Pracovní pozice vyžaduje tyto

Obecné dovednosti:

- uživatelská znalost sady MsOffice (Word, Excel, Outlook), SAP (není podmínkou)

- AJ slovem, písmem

Osobnostní předpoklady:

- schopnost efektivní komunikace

- schopnost týmové spolupráce

- samostatnost a kreativita

- schopnost řešit problémy

- organizační schopnosti

- schopnost plánovat a organizovat si práci

- proaktivní přístup

- aktivní přijímání změn

Kvalifikační požadavky:

- Minimálně SŠ vzdělání s praxí v oddělení nákupu nebo podobných oborech, s odpovídajícími osobnostními předpoklady.

Odpovědnosti:
- nákup komodit pro výrobu polštářů a přikrývek s využitím stávajícího portfolia dodavatelů

- komunikace s dodavateli a obchodními zástupci dodavatelů

- získávání výhodnějších obchodních podmínek od strategických dodavatelů

- monitorování trhu s cílem nalezení nových dodavatelů

- vyjednávání o cenách a obchodních podmínkách s dodavateli

- dohled a údržba dat v ERP systému (SAP) v oblastech souvisejících s nákupem materiálu (ceny, dodací lhůty apod.)

- práce na projektech (kvalita, hodnocení dodavatelů, dodací lhůty)

- tvorba poptávek, vyhodnocování nabídek dodavatelů

- řešení reklamací s dodavateli

- tvorba a správa specifikačních listů nakupovaných komodit

- permanentní vyhodnocování zjištěných dat nákupů a jejich využití k optimalizaci nákupních aktivit

- převažující komunikace s odd. prodeje, výroby, a kvality

- spolupráce s ostatními útvary ve společnosti

- permanentní, průběžné zlepšování nákupních procesů/aktivit

Benefity:

25 dní dovolené

7,5 hodiny pracovní doba

Plovoucí pracovní doba

Obědy zdarma

UP karta - benefity

Bonusy/prémie

Dárková karta v den narozenin

Příspěvek na dopravu do zaměstnání

Mobilní telefon i pro soukromé účely

Sleva na firemní výrobky

Firemní akce a teambuldingy

Firemní školení

Vlastní rozpočet na vzdělávání

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.