Strategický nákupčí s AJ
Dnešní
Kamýk Daunen s.r.o.
Kamýk nad Vltavou 179
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Nákup
O pozici
Nákupčí v naší firmě je zodpovědný za nákup komodit souvisejících s výrobou polštářů a přikrývek. Zajišťuje efektivní komunikaci s dodavateli, neustále monitoruje situaci na trhu, vyjednává nejvýhodnější podmínky. Hodnotí výkonost jednotlivých dodavatelů a motivuje k jejich průběžnému zlepšování. Hledá nové dodavatele. Pracuje na budování a upevňování kvalitních vztahů s vybranými dodavateli.
Pracovní pozice vyžaduje tyto
Obecné dovednosti:
- uživatelská znalost sady MsOffice (Word, Excel, Outlook), SAP (není podmínkou)
- AJ slovem, písmem
Osobnostní předpoklady:
- schopnost efektivní komunikace
- schopnost týmové spolupráce
- samostatnost a kreativita
- schopnost řešit problémy
- organizační schopnosti
- schopnost plánovat a organizovat si práci
- proaktivní přístup
- aktivní přijímání změn
Kvalifikační požadavky:
- Minimálně SŠ vzdělání s praxí v oddělení nákupu nebo podobných oborech, s odpovídajícími osobnostními předpoklady.
Odpovědnosti:
- nákup komodit pro výrobu polštářů a přikrývek s využitím stávajícího portfolia dodavatelů
- komunikace s dodavateli a obchodními zástupci dodavatelů
- získávání výhodnějších obchodních podmínek od strategických dodavatelů
- monitorování trhu s cílem nalezení nových dodavatelů
- vyjednávání o cenách a obchodních podmínkách s dodavateli
- dohled a údržba dat v ERP systému (SAP) v oblastech souvisejících s nákupem materiálu (ceny, dodací lhůty apod.)
- práce na projektech (kvalita, hodnocení dodavatelů, dodací lhůty)
- tvorba poptávek, vyhodnocování nabídek dodavatelů
- řešení reklamací s dodavateli
- tvorba a správa specifikačních listů nakupovaných komodit
- permanentní vyhodnocování zjištěných dat nákupů a jejich využití k optimalizaci nákupních aktivit
- převažující komunikace s odd. prodeje, výroby, a kvality
- spolupráce s ostatními útvary ve společnosti
- permanentní, průběžné zlepšování nákupních procesů/aktivit
Benefity:
25 dní dovolené
7,5 hodiny pracovní doba
Plovoucí pracovní doba
Obědy zdarma
UP karta - benefity
Bonusy/prémie
Dárková karta v den narozenin
Příspěvek na dopravu do zaměstnání
Mobilní telefon i pro soukromé účely
Sleva na firemní výrobky
Firemní akce a teambuldingy
Firemní školení
Vlastní rozpočet na vzdělávání
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.