banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

POMOCNÁ/Ý ÚČETNÍ - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK /PRACOVNICE

Včerejší

DOMINO cz, o. p. s.

třída Tomáše Bati 3244, Zlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby


O pozici

Organizace DOMINO cz, o.p.s., hledá pro rozšíření svého pracovního týmu kolegyni / kolegu na pracovní pozici POMOCNÁ/Ý ÚČETNÍ - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK /PRACOVNICE.


Chceš být součástí našeho dynamického týmu? Hledáme všestranného kolegu/kolegyni, který/á spojí administrativní dovednosti s ekonomickým myšlením. Tvoje zodpovědnost bude zahrnovat široké spektrum úkolů, od správy dokumentů až po kooperaci na rozpočtech.


POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou
  • základní znalost účetních principů a daňové problematiky
  • zkušenosti s administrativní prací a základy účetnictví
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office, ekonomické systémy výhodou)
  • analytické myšlení
  • flexibilitu
  • pečlivost, zodpovědnost a preciznost
  • ochotu učit se novým věcem
  • kultivovaný písemný i ústní projev
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • schopnost určovat priority
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič


NABÍZÍME

  • práci na plný úvazek
  • stabilní zaměstnání v příjemném pracovním prostředí
  • zázemí stabilního zaměstnavatele
  • místo výkonu práce: Zlín
  • plat: dle vnitřního předpisu organizace
  • vhodné i pro absolventy
  • nástup: dle dohody, IHNED


NÁPLŇ PRÁCE

  • pomoc při vedení účetnictví společnosti (fakturace, pokladna, bankovní výpisy)
  • evidence a archivace účetních dokladů dle platné legislativy
  • aktivní účast na přípravě podkladů pro hlavní účetní
  • spolupráce na měsíčních a ročních účetních uzávěrkách
  • administrativní podpora (kopírování, skenování, evidence).
  • kooperace na přípravě a realizaci projektů, na rozpočtování organizace
  • interní spolupráce, komunikace v rámci jednotlivých středisek organizace
  • správa a aktualizace databází klientů
  • samostatné řešení zadaných úkolů
  • asistentské práce (organizace schůzek a jednání s klienty, vyřizování telefonických hovorů, korespondence, služební pochůzky mimo kancelář - např. pošta, úřady, apod.


Bližší informace Vám rádi poskytneme v pracovní dny na telefonu 577 218 708, 734 602 177.


Pokud Vás námi nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete, prosím, Váš životopis společně s motivačním dopisem jako odpověď na uvedený inzerát přes daný portál nebo na adresu: DOMINO cz, o.p.s., třída Tomáše Bati 3244, 760 01 Zlín nejpozději do 30. 11. 2025.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.