banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ADMINISTRATIVA | Asistent/ka

2 dny

DEGA CZ s.r.o.

Malešická 2850/22c, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Firemní rekreační zařízení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Marketing, Zákaznický servis


O pozici

ADMINISTRATIVA | Asistent/ka

Jsme významná výrobní společnost a lídr v oblasti detekce plynů (více na www.dega.co.com).
Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na samostatnou a komplexní pozici administrativní asistent/ky, která zahrnuje práci s firemními procesy, logistikou, HR a podporou dalších oddělení.

Co tě u nás čeká:

Jedná se o samostatnou a pestrou pozici, která zahrnuje:

  • správu firemních dokumentů a dat – organizace složek, tabulek a šablon, práce v systému POHODA (včetně úprav tiskových sestav, evidence zakázek a fakturace)
  • přípravu a aktualizaci pravidelných reportů a statistik v Excelu pro vedení společnosti
  • zajištění podkladů pro účetní a spolupráci na dokumentaci systému kvality s manažerem kvality
  • komunikaci se spedičními firmami, objednávky a administraci přepravních služeb
  • evidenci docházky zaměstnanců a přípravu podkladů pro zpracování mezd v externím systému
  • podporu skladu a účetnictví – řešení nesrovnalostí, předávání informací o změnách a organizaci inventur majetku i zásob

Co očekáváme:

  • vysoká míra samostatnosti, zodpovědnost a pracovitost
  • schopnost poradit si v různých situacích a dotahovat věci do konce
  • dobrá organizovanost a smysl pro přesnost
  • znalost práce na PC, především MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • znalost anglického jazyka postačující pro běžnou e-mailovou komunikaci se zahraničními partnery a přepravci

Co nabízíme

  • zázemí stabilní a inovativní firmy s dlouhodobou tradicí
  • možnost podílet se na projektech na globálním trhu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • bonus za docházku
  • až 8 dnů dovolen navíc (dovolená a Sick Days)
  • příspěvek na sport (Multisport karta) a další benefity
  • CAFETERII přímo na pracovišti
  • firemní **** hotel William – Deštné v Orlických horách k využití (www.william-destne.cz)
  • firemní akce a teambuildingy
  • moderní sídlo v Praze
  • nástup možný ihned nebo dle dohod

Kontakt

Zaujala tě tahle nabídka? V tom případě neváhej a pošli nám svůj životopis s fotografií.

Těšíme se, že se s tebou spojíme a probereme možnosti spolupráce!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.