banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Specialista vymáhání pohledávek - -asistent Call Centra

Méně než týden

Intrum Czech, s.r.o.

Za Pasáží 1609, Pardubice-Zelené Předměstí

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

23 000 - 26 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Telekomunikace

O pozici

Společnost Intrum Czech, s.r.o., Pardubice

přední světový poskytovatel služeb v oblasti správy pohledávek. Prostřednictvím širokého spektra služeb společnosti Intrum v oblasti řízení úvěrů, včetně finančních a inkasních služeb.

Jsme společnost, které záleží na lidských hodnotách, podporujeme propojení pracovního a rodinného života.

Usilujeme o vlastní rozvoj a jsme za něj odpovědní. Vždy děláme něco navíc a nikdy se nevzdáváme.

Chcete pracovat v zavedené mezinárodní společnosti garantující dlouhodobou jistotu a stabilitu práce?

Do našeho Call centra právě hledáme:

Specialista vymáhání pohledávek - asistent Call Centra

Co bude Tvojí pracovní náplní?

· Generování a zasílání sms/emailů,

· Zpracování příchozích sms, zpracování příchozích dopisů a příchozích emailů

· Vyřizování požadavků od operátorů (provozní požadavky),

· Archivace a skartace dopisů

· Zpracování pohledávek v novém systému

· Dohledávání kontaktních údajů - SKIP Tracing - práce s databázemi a internetem

· Participace na testování korporátního software

· Občasná komunikace s dlužníky

Jak jsme si Tě vysnili?

· Máš SŠ vzdělání

· Se zákazníkem jednáš jako profík

· Můžeš být i absolvent - to pro nás není problém

· Důležitá je schopnost zpracovávat hodně variabilní rozmanitou administrativní agendu

· Máš znalost práce s PC – běžná uživatelská znalost WORD, EXCEL, Outlook, Internet

· Neboj žádné reporty a kontingenční tabulky nečekej

· Jsi ochotný se dále vzdělávat a rozvíjet, máš proaktivní přístup

· Jsi flexibilní. samostatný, pečlivý

Co Ti nabídneme?

· 5 dní Sick days

· 2 dny Free days kvartálně

· 5 týdnů dovolené

· Možnost kombinace home office a práce z kanceláře

· Fixní mzda 23 000 - 26 000 Kč plus 1x ročně vánoční bonus ve výši až 80% fixní mzdy

· Stravenky v hodnotě 105 Kč

· Firemní akce

· Místo výkonu práce v centru Pardubic

· Příjemný pracovní kolektiv

· Prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím

· Práci ve společnosti, která v době COVID zachovala plnou zaměstnanost a plnou úroveň mezd

· Nástup možný ihned, případně dohodou

· Smlouvu nejprve na dobu určitou na 1 rok, pak jako záskok za MD, možný výhled na dobu neurčitou

· Fajn šéfa, který Tě podpoří ve svém osobním rozvoji

Kontakt: e-mailem, HR & PR Director Ing. Marie Jirková

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.