banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

DISPEČER/KA v oddělení logistiky

Méně než týden

ASEKOL a.s.

Československého exilu 2062/8, Praha-Modřany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis


O pozici

Do oddělení logistiky hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Dispečer/ka. Nemusíte být kovaný logistik s lety zkušeností, důležitá je pro nás schopnost umět si zorganizovat práci, efektivně komunikovat a nebát se práce v časovém presu.

S jakými úkoly se v průběhu dne setkáte?

  • Koordinace dispečinku dopravy – komunikace s dopravci, řidiči a překladišti bude Váš denní chleba
  • Zajišťování dopravy u externích dopravních společností podle požadavků ostatních oddělení
  • Vyhledávání nových dopravních příležitostí
  • Práce v našem provozním a účetním IS
  • Evidence a reporting přepravy

Naše požadavky:

  • Německý jazyk na úrovni alespoň B2 (komunikace s dopravci v Německu)
  • Pracovní zkušenosti v logistice nebo klientském centru výhodou
  • Pozitivně laděná, osobnost, která se nebojí nových postupů a komunikace všeho druhu
  • Odolnost proti stresu a schopnost práce v časovém presu - i o tom je někdy logistika
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Uživatelská znalost MS Office (schopnost vytvoření reportů a vedení vlastní agendy)

Co Vám nabízíme:

  • Pracovní poměr na plný úvazek
  • Odpovídající mzdové ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy)
  • Zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 sick days ročně, cafeteria system, příspěvek na jazykové vzdělávání a další)
  • Možnost profesního růstu
  • Práce v přátelském kolektivu a příjemném prostředí
  • Zázemí a jistotu moderní, úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti
  • Moderní kanceláře s dobrou dopravní dostupnosti v blízkosti MHD (tram, bus, poloha u cyklostezky, možnost parkování)
  • Pracovní smlouvu na 1 rok s následným prodloužením na dobu neurčitou

Už teď se na Vás těšíme. Jsme otevřeni nástupu ihned, ale na kvalitní/ho kandidáta/ku si rádi počkáme.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, reagujte prosím prostřednictvím této aplikace a připojte svůj profesní životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.