banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Specialista administrace na Back office - podpora obchodu

Méně než týden

Partners Financial Services, a.s.

Türkova 2319/5b, Praha-Chodov

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Pojišťovnictví

O pozici

Měníme svět v pojištění, pusť se do toho s námi! Staň se součástí oddělení Back Office, kde právě obsazujeme pozici Specialistu na podporu obchodu.

Kdo jsme

Moderní česká pojišťovna, která staví na lidskosti a jednoduchosti. Simplea vznikala na zelené louce podle snů a představ zkušených manažerů v Simplea. Není zatížená korporátními zvyklostmi a nařízeními. Spojuje chytré technologie se zdravým selským rozumem a poskytuje životní pojištění, které jako jediná na trhu garantuje svým klientům plnění pojistných událostí. Simplea dokazuje, že životní pojištění se dá dělat i jinak.

Něco málo o našem týmu

Back Office je důležitým stavebním kamenem naší společnosti Simplea a procesně udržuje v chodu celý holding. Jedná se o relativně malý, ale energický tým, v němž se klade důraz na přátelské vztahy a spolupráci. „Táhneme za jeden provaz“ pro nás není jen prázdná fráze.

Co tě čeká

Baví tě administrativa a vše kolem papírování? Komunikace a vyřešení problémů je tvoje výzvou? Pak hledáme právě tebe!

Jako specialista administrace Back Office oddělení máš na starost zpracování smluvní dokumentace klientů s tím související. Budeš například:

  • „spojkou“ mezi provozním oddělením pojišťovny / penzijky a obchodní sítí (poradci)
  • řešit produktové, procesní i IT dotazy a podílet se na vylepšování procesů
  • sbírat a vyhodnocovat podněty z obchodní sítě
  • poskytovat podporu klientskému servisu

Co za to
Možnost uplatnit své nápady a podílet se na zjednodušení procesů. Nabízíme ti práci v pěkných kancelářích v Praze na Chodově s neomezeným přístupem k dobré kávě, příspěvkem na stravování a středečními obědy na pracovišti zdarma.

K tomu plat, který si zasloužíš, a další finanční ohodnocení vč. ročního bonusu, řady prima benefitů .Dle dohody si můžeš nastavit vlastní pracovní dobu a pokud budeš potřebovat klid na práci, home-office to jistí. Nezapomínáme ani na utužování vztahů, k čemuž slouží pravidelné firemní akce – víkendové teambuildingy, vánoční večírky i mimopracovní týmové akce.

Využij této příležitosti a dej nám o sobě vědět.

Rádi tě u nás uvítáme a řekneme si více.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.