banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating
Asistent/ka jednatelů společnosti STAPRO s. r. o.

Pořád hledají

STAPRO s. r. o.

Pernštýnské náměstí 51, Pardubice-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa


O pozici

Věříte, že jdou technologie 💻 a zdravotnictví 🩺 dohromady? My ano! Hledáte smysluplnou a stabilní práci, ve které dostanete dostatek prostoru pro vlastní realizaci? Jste komunikativní, loajální, pečlivý/á a rád/a pracujete v týmu? Tak to bychom si mohli rozumět! 🤝

Jsme STAPRO, česká společnost, která vyvíjí software pro všechny oblasti zdravotnictví. Nemocnicím a dalším poskytovatelům zdravotní péče dodáváme naše systémy a další služby tak, aby se zdravotnický personál mohl plně soustředit na to nejdůležitější - lidské životy. Pojďte nám pomoct usnadnit zdravotníkům jejich náročnou práci!

Koho hledáme? 🔍

Rádi bychom rozšířili tým o asistenta/asistentku jednatele. Vaší náplní práce bude:

  • Vedení administrativy kanceláře jednatelů, mj.:
  • Příprava měsíčních ekonomických reportů firem ze skupiny „STAPRO“
  • Vyřizování korespondence jednatelů podle jejich pokynů
  • Sestavování a zajišťování plnění denních harmonogramů aktivit jednatelů podle jejich dispozic
  • Organizace průběhu návštěv a konání jednání, zabezpečení pohoštění
  • Obsluha telefonního styku jednatelů
  • Zpracování konceptů smluvních a jiných dokumentů
  • Příprava podkladů k jednání nebo rozhodování
  • Evidence a archivace dokumentů
  • Další administrativní činnosti
  • Spoluorganizování společenských akcí firmy

Jak to u nás funguje? 👌

Vedení společnosti STAPRO s. r. o. sídlí v Pardubicích, tudíž dostanete svou kancelář v historickém centru Pardubic, ale jsme si jistí, že určitě uvítáte i občasnou možnost home office.

Co očekáváme od budoucího kolegy/kolegyně? 🙏

  • SŠ, VŠ (pozice je vhodná pro absolventy/absolventky
  • Základní ekonomické znalosti minimálně na úrovni „Výkazu zisku a ztrát a Rozvahy“
  • Uživatelskou znalost software/PC: MS Office, E-mail, Internet
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Příjemné vystupování
  • Preciznost, loajalita a diskrétnost
  • Profesionální vystupování
  • Samostatnost, odpovědnost a pečlivost
  • Vitalita a časová flexibilita

Co naopak nabídneme vám? 🤝

  • Smysluplnou, odpovědnou a tvůrčí práci ve stabilní a rostoucí firmě. 👍
  • Mobil a notebook.
  • Odpovídající finanční ohodnocení, na jehož přesné výši se dohodneme na pohovoru. A taky roční prémie při plnění ročního plánu. 💰
  • Flexibilní pracovní dobu, 5+1 týdnů dovolené a 5 sick days, které můžete kdykoliv využít. 🙌
  • Veškeré potřebné vybavení k práci 💻 a příjemnou kancelář v centru Pardubic. Žádný neosobní openspace! 🏠
  • Penzijní připojištění, nadstandardní preventivní lékařskou péči nebo třeba hrazené očkování proti chřipce. 💉
  • Příspěvek na stravování a sportovní aktivity, hrazenou výuku angličtiny a spoustu dalších benefitů. Všechny výhody s vámi rádi probereme přímo na online pohovoru! 🙏

Zní to zajímavě? Ozvěte se nám, připojte CV a pojďme domluvit společný online call. Těšíme se, až vás poznáme!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.