banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

LOGISTICS PROJECT ANALYST - OSTRAVA

Méně než 2 týdny

UPS

Na Rovince 873, Ostrava-Hrabová

Vzdálenost od tebe uvidíš v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení

O pozici

The SPL Engineering Analyst improves existing processes and successfully implements new processes or services within the 4-walls operations and the EMEA network, with a focus on innovation and process automation. You generate solid information and enable management decisions related to projects of your team. It’s also your responsibility to help build and upkeep a ‘knowledge center’ for existing processes, initiatives and implementations

What do you do on an average day?

* Development, design and evaluation of the EMEA Service Parts Logistics network from a structural and process point of view with a focus on innovative approaches and process automation.

* Develop initiatives to better meet customer demands while further enhancing revenue and profitability for the organization

* Analyze commercial, operational and financial implications of proposed initiatives

* Prepare, test, execute and monitor approved changes

* Work closely together with all departments involved in the change processes (e.g. operations, IT, Finance, Customer Engagement Management etc.)

What do we expect of you?

* Education: Bachelor or Master, preferably in Logistics or Supply Chain Management

* Experience: Ideally 2+ years relevant working experience with Supply Chain Logistics and project management, know-how of process design and information flows.

* Competencies: Strong analytical skills, fluent in English, accurate and able to communicate on different levels in the organization

* Experience with Excel, Visio and being able to quickly understand (new) applications like, WMS/TMS, Smartsheet, Power BI is needed

What we offer:

* Attractive starting salary

* Working in a multicultural environment

* Competitive remuneration and benefit package

* Flexible working hours and working place (Home office)

* 5 weeks of vacation

* Meal vouchers - 137 CZK per day

* 3 Sick days

* Contribution for pension


* Place of work: Ostrava

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.