banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating
Asistent(ka) / recepční (poradenská společnost)

Méně než 2 týdny

BDO Group s.r.o.

Tuřanka 1554/115b, Brno-Slatina

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Zákaznický servis


O pozici

Každý den se snažíme být firmou pro lidi, kteří si v ní chtějí plnit své profesní sny, a kteří chtějí pomáhat klientům plnit si zase jejich sny, ty podnikatelské. Máme neformální kulturu menší firmy a menších týmů, které drží pohromadě dobré vztahy a ochota si pomoci.

Hledáme šikovného, milého a usměvavého člověka, který se bude starat o kancelář, jako by byla jeho vlastní. Společným zájmem je, aby se zaměstnanci i klienti cítili dobře a našli vše, co potřebují.

Co Tě čeká?

  • Kolegové a klienti chodí na recepci s různými dotazy nebo požadavky. Tvým úkolem bude pomoci všem tak, aby odcházeli s úsměvem.
  • První kroky každé návštěvy vedou přímo na recepci, kde budou klienti očekávat Tvé milé přijetí, uvedení do zasedací místnosti nebo přípravu drobného občerstvení.
  • Administrativní správa kalendáře, práce na recepci, zpracovávání korespondence, příprava podkladů pro schůzky s klienty, práce s databází klientů.
  • Práce s datovou schránkou nebo s interními systémy společnosti.
  • Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení (každodenní rituál je příprava ovoce a zeleniny).
  • Péče o kuchyňky, zda je v nich pořádek.
  • Spolupráce s kolegy auditory, daňovými poradci, účetními a právníky při administrativní podpoře jejich zakázek.

Co získáš?

  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí
  • Týmovou spolupráci s kolegyněmi na podobných pozicích
  • Firemní benefity (5 týdnů volna, nabitou cafeterii, Multisport kartu, stravenkový paušál) a firemní akce
  • Odborná školení a jazykové kurzy

Co od Tebe očekáváme?

  • SŠ vzdělání
  • Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Internet, Outlook)
  • Jasnou motivaci pro budování kvalitního zázemí a podpory pro ostatní kolegy
  • Preciznost, smysl pro zodpovědnost, organizační schopnosti, vstřícné vystupování, flexibilitu
  • Proaktivní přístup a připravenost na vysoké pracovní nasazení
  • Využiješ aktivní ŘP skupiny B na cesty služebním vozidlem po městě
  • Výhodou znalost anglického jazyka pro uvedení návštěvy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.