banner

Zkuste vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník

Pořád hledají

DUVENBECK LOGISTIK s.r.o.

Volduchy 398

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Služby

O pozici

Pracovní náplň:

  • zpracování objednávek přeprav do interního systému
  • vedení příslušné dokumentace a evidence
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Nabízíme:

  • mzdové ohodnocení dle praxe
  • volné víkendy
  • sleva na pohonné hmoty - Tankarta BENZINA
  • příspěvek na stravování
  • jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem
  • práci v mladém kolektivu (open office)
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti

Požadujeme:

  • ochotu pracovat ve dvousměnném provozu (ranní - odpolední směny)
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • německý nebo anglický jazyk výhodou
  • dobré uživatelské znalosti práce na PC (zvláště MS Office)
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost za svěřené úkoly
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • uvítáme časovou flexibilitu

Termín nástupu:
ihned nebo dle dohody

Místo výkonu práce:
Volduchy, Plzeňský kraj

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.