banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating
HR Specialist

Méně než týden

Atos IT Solutions and Services, s.r.o.

Doudlebská 1699/5, Praha-Nusle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Individuální rozpočet na osobnostní růst

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)

Zařazené

Personalistika a HR


O pozici

Jsme Atos - lídr v digitálních službách, zároveň jedna z pěti nejlepších IT firem na světě a stálý technologický partner při organizování Olympijských a Paralympijských her. Do našeho portfolia se řadí například služby a řešení z oblasti kybernetické bezpečnosti, cloudu, biometrie či systémové integrace.

Náplň práce:

  • Podpora businessu v rámci workforce procesů (schvalování kapacit na projekty)
  • Příprava pravidelných a ad hoc reportů (dovolené, certifikace atd.).
  • Správa organizačních a osobních údajů v systému SAP/ SAP Successfactor
  • Klíčová role při implementačních procesech (nastavení, testování, komunikace)
  • Výpomoc s přípravou podkladů pro mzdy
  • Nastavování přístupů do mzdového systému
  • Podpora pro evidenci docházky (opravy chyb, správa nepřítomností, nastavování kvót)
  • Přesah do odměňování – mzdové průzkumy
  • Správa externích spolupracovníků (onboarding, offboarding, vykazování) a komunikace s dodavateli
  • Aktualizace sharepointu, formulářů

Požadujeme:

  • Zkušenosti v oblasti HR a orientace v HR a Business procesech min. 2 roky
  • Přehled v problematice mezd
  • Analytické myšlení
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Výborná znalost Excelu (kontingenční tabulky, vlookup)
  • Znalostu SAPu/ SAP SuccessFactors výhodou
  • Zkušenosti v IT oblasti výhodou
  • Proaktivitu, komunikativnost, energii posouvat věci dopředu

Nabízíme:

  • 6 týdnů volna (4 týdny dovolené + 2 týdny placeného volna)
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • Plán osobního rozvoje na každý rok (školení hard skills / soft skills) včetně možnosti certifikací
  • Systém benefitů Cafetérie (až do výše 14 tis. Kč/ročně)
  • Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Mobilní telefon (+ firemní tarif i pro soukromé účely), služební notebook
  • Multisport karta
  • Nadstandartní lékařská péče
  • Občerstvení na pracovišti (ovocné dny, káva, voda, čaj)
  • Účast na mezinárodních projektech
  • Přátelský kolektiv

Nástup:

  • Dle domluvy

Místo výkonu práce:

  • Praha 4 (5 minut od metra Pankrác)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.