Méně než 2 týdny
Londýnské náměstí 881/6, Brno-Štýřice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá), Čeština (Výborná)
Zařazené
Personalistika a HR
V současné chvíli hledáme k nám do HR týmu posilu - kolegu/kolegyni, který by se zhostil role HR Business Partnera pro prodejní síť.
Pokud tě láká práce v mezinárodním a velmi dynamickém prostředí, kde takřka každý den budeš čelit novým výzvám, baví tě vymýšlet nová řešení a chtěl/a by ses blíže seznámit s fungováním trhů práce napříč Evropou, pak bys právě ty mohl/a být „náš člověk“.
Koho tedy vlastně hledáme?
- Především člověka, který je velmi zodpovědný, cílevědomý, má otevřenou mysl a nechybí mu přiměřená proaktivita. Určitě bys měl být také poměrně adaptabilní - změny a inovace jsou něčím, co nás provází takřka každý den.
- Důležitá je pro nás předchozí zkušenost v HR – ideálně ve více HR doménách (recruitment, rozvoj, hodnocení, vzdělávání...), a to nejlépe v mezinárodním prostředí. (Retail je samozřejmě velkou výhodou). Mnohem podstatnější než dlouhodobá zkušenost je pro nás ale zdravá dávka selského rozumu, chuť učit se a ochota chopit se výzev.
- Neměl by ti chybět přehled o hlavních KPI a trendech v HR (v oblasti náboru, adaptace, hodnocení, fluktuace atp.).
- Nový kolega/kolegyně by se neměl bát „vkročit do neznáma“ – s velkou pravděpodobností se na této pozici setkáš s problematikou, kterou jsi dosud neřešil/a.
- Naše pobočky otevíráme v různých zemích, kde spouštíme i řadu nových projektů. Měl/a by sis tedy umět poradit v nejrůznějších situacích a nebát se přijmout rozhodnutí (a spolu s ním samozřejmě i zodpovědnost).
- Jelikož máme pobočky různě po Evropě, musíš počítat s tím, že zítra můžeš jet vybírat nového vedoucího pobočky do Vídně a pozítří na Slovensko. S tím se samozřejmě pojí také ochota cestovat – nějaký čas v kanceláři jistě strávíš, ale dost času strávíš i na našich prodejnách (ŘP je pro tebe výhodou, nicméně všechny naše lokace jsou velmi dobře dostupné i vlakem a MHD).
- Vzhledem k tomu, že se jedna prodejna nachází v Rakousku, je nutná znalost angličtiny alespoň na úrovni B2.
- Hodit se bude také dobrá znalost Excelu, která ti velmi usnadní a urychlí práci.
Co vše tato pozice obnáší?
- Především zabezpečení péče o více než 140 zaměstnanců na prodejnách v České republice, na Slovensku a v Rakousku.
- HR Business Partner funguje jako kontaktní osoba pro vedoucí prodejen a pomáhá jim řešit nejrůznější záležitosti, týkající se zaměstnanců
- Budeš také důležitým strategickým partnerem manažera retailu a regionálního manažera, s nimiž HRBP spolupracuje na různých projektech.
- Budeš zodpovědný/á za tvorbu strategií a návrh vhodných nástrojů, jejich implementaci a pravidelné sledování a vyhodnocování efektivity v celé šíři HR aktivit
- Kromě tvorby plánů, jak zabezpečit potřebné kapacity zaměstnanců, si užiješ i vlastního náboru – především pro pozice v oblasti středního managementu (vedoucí prodejny, regionální manažer atp.).
- K práci Business Partnera neodmyslitelně patří také sestavení rozpočtů (mzdového i režijních nákladů ve svěřených oblastech) a jejich pravidelné sledování a vyhodnocování.
- Jako Business Partner bys také měl mít základní přehled v oblasti pracovně-právní problematiky v jednotlivých zemích, abys dokázal manažerům poskytnout potřebnou radu. Nemusíš se ale ničeho bát – řadu věcí tě naučíme a když si nejsme 100% jistí, máme velkou oporu v našem právním oddělení.
- Součástí pozice je samozřejmě také administrativní činnost a reporting.
- Možná to zní jako opravdu hodně práce – ale nemusíš se obávat, že na to vše budeš sám - spolupracovat budeš s Head of HR Retail, dalšími dvěma HRBP Retail partnery a našim recruitment týmem, který již má v rámci pobočkové sítě praxi a ví, jak to v Notinu chodí.
A co ti za to můžeme nabídnout?
- Především řadu příležitostí - příležitost poznávat, objevovat, rozvíjet se – a to cestou spolupráce na zajímavých projektech a s inspirativními kolegy.
- Proměnlivou pracovní náplň – nudit se při této práci rozhodně nebudeš a slovo „stereotyp“ ti bude dlouhodobě cizí.
- Flexibilitu – a to nejen pokud jde o pracovní dobu, ale i v práci jako takové – máme sice jistá pravidla, ale nikdo ti nebude přesně diktovat, co a jak je třeba udělat. Pokud přijdeš s dobrým nápadem, jak něco změnit/upravit, rádi ho uvítáme.
- Práci na HPP, možnost nástupu ihned.
- Podporu dalších kolegů (nejen) v HR týmu – fungujeme skutečně jako tým a snažíme se vzájemně si pomáhat.
- Neformální a velmi otevřené pracovní prostředí.
- Řadu firemních benefitů (stravenky, Multisport, jazykové vzdělávání, zaměstnanecké slevy atp.), možnost home office.
- V neposlední řadě také práci ve velmi moderním a komfortním prostředí.
Pokud tě tato příležitost zaujala, neváhej a zašli nám svůj životopis spolu s krátkým průvodním dopisem a třeba budeš právě ty náš nový retailový HRBP! :-)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.