banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Senior Wealth Adviser

Méně než 2 týdny

ONE FAMILY OFFICE a.s.

Na Florenci 2139/4, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod


O pozici

Staňte se součástí pražského týmu elitních právních, daňových i účetních specialistů, investičních a finančních profesionálů se zkušenostmi z prostředí asset managementu a finančních institucí. Jako Senior Wealth Adviser budete, společně se seniorními partnery ONE FAMILY OFFICE, zodpovědný/á za celkovou správu majetku, ochranu a rozvoj a concierge služeb pro rodiny sdružené v rámci ONE FAMILY OFFICE z řad UHNWI (Ultra high-net-worth individuals).

ONE FAMILY OFFICE

ONE FAMILY OFFICE, unikátní businessový a investorský klub, je s týmem téměř dvaceti zkušených investičních profesionálů a spolupracujícím týmem skupiny pro privátní klienty advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS čítajícím cca 50 právních, daňových a účetních poradců svojí kapacitou největší rodinnou kanceláří ve střední Evropě.

ONE FAMILY OFFICE staví na třech základních pilířích: investice a správa rodinného majetku, poradenství pro privátní klienty a concierge – zajištění co nejkvalitnějšího života rodiny. Soustředí se na vysoko výnosové, vyvážené a maximálně bezpečné globálně diverzifikované portfolio aktiv.

Postupně cca 15 let budovaný koncept poradenských služeb reaguje na individuální potřeby našich nejbonitnějších obchodních partnerů a vytváří prostředí pro sdílení znalostí, know-how a informací o investičních zkušenostech či příležitostech a v duchu motta „Úspěch spojuje“ se zaměřuje i na další prohlubování obchodní spolupráce.

Sdružený majetek zakladatelů, partnerů a omezeného okruhu obchodních přátel, kteří se podílí na platformě ONE FAMILY OFFICE, má k 1. 1. 2025 hodnotu cca 12 miliard korun. ONE FAMILY OFFICE má kanceláře v Praze, Brně a Bratislavě, a také přímé zastoupení v Londýně, Dubaji a Frankfurtu.

Seniorní investiční profesionálové ONE FAMILY OFFICE strávili v klíčových centrech, jako je New York, Silicon Valley, Londýn, Dubaj, Frankfurt, Curych či Vídeň v součtu dohromady přes 70 let, další desítky let působili v zahraničí pak i členové Advisory Boardu ONE FAMILY OFFICE.

Vytvořili jsme více než 550 nadačních a svěřenských fondů i zahraničních trustů. Pod správou námi vytvořených řešení je objem cca více než 200 miliard korun.

Aktuálně rozšiřujeme tým o talentované, motivované kolegy s vysokým potenciálem pro růst, špičkovými dovednostmi a mimořádným pracovním nasazením.

Náplň práce

  • ve spolupráci s partnery ONE FAMILY OFFICE komplexní správa a rozvoj majetku pro rodiny sdružené v rámci ONE FAMILY OFFICE
  • podpora partnerů ONE FAMILY OFFICE při nastavení a poskytování personalizovaných právních, daňových, účetních, finančních a concierge služeb
  • asistence partnerům ONE FAMILY OFFICE při správě majetku včetně monitorování a reportingu výkonu jednotlivých aktiv
  • příprava analýz na základě tržních dat a ekonomických trendů pro strategické rozhodování
  • spolupráce s právními/daňovými/účetními/finančními poradci a auditory při zajištění právního souladu ve všech oblastech správy majetku
  • spolupráce se členy UHNWI rodin při plánování dědictví, nástupnictví a předávání majetku

Co očekáváme

  • předchozí zkušenosti s poskytováním komplexních služeb pro ultra high-net-worth klienty (UHNWI)
  • znalost prostředí family office nebo privátního správy majetku
  • komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti s důrazem na detaily a personalizovaný přístup na vysoké úrovni
  • schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy
  • schopnost analyzovat složitá finanční data a vytvářet strategie pro správu majetku
  • schopnost rychle reagovat na tržní změny a přizpůsobit strategii správy majetku
  • znalost anglického jazyka
  • vynikající znalost MS Office

Co nabízíme

  • možnost stát se součástí největšího elitního týmu vysoce výkonných profesionálů v oblasti správy majetku pro UHNWI a současně s dalšími špičkovými odborníky z našeho advisory boardu (velmi známá jména československého businessu)
  • příležitost stát se součástí unikátní a rychle se rozvíjející multi family office v kooperaci s celou řadou českých a slovenských miliardářů z Forbes/Elita businessu TOP100, koinvestice s dalšími významnými investičními skupinami (včetně mezinárodních) a UHNWI rodinami
  • vynikající finanční ohodnocení a řadu zajímavých benefitů
  • příležitost pro seberealizaci a možnost kariérního a osobního růstu
  • unikátní a profesionální pracovní prostředí v centru Prahy s vynikající dostupností

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.