banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Produktový manažer FiskalPro CZ

Včerejší

A3 soft s.r.o.

Zlín, Česko

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Bankovníctvo, Produktový manažér - špecialista


O pozici

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hledáme zkušeného produktového manažera, který posune naše POS řešení FiskalPRO na další úroveň v České republice.

Tato pozice je strategicky klíčová – kombinuje produktové řízení, technické porozumění a byznysový přehled.

Vaším úkolem bude:

  • Zajistit rozvoj, lokalizaci a úspěšné uvedení produktů FiskalPRO na český trh – od prvotního konceptu až po implementac
  • Řízení životního cyklu produktů v oblasti pokladních a platebních řešení (POS zařízení, aplikace, portál, integrace).
  • Sběr a prioritizace požadavků z trhu, od partnerů, servisních organizací i interních týmů.
  • Spolupráce s vývojovým oddělením na implementaci nových funkcí a zlepšení uživatelské zkušenosti.
  • Podpora obchodního týmu při uvádění nových produktů a služeb na trh.
  • Tvorba produktové dokumentace, cenových modelů a podkladů pro marketing a obchod.
  •   Aktivní účast na rozvoji interních procesů produktového řízení a komunikace mezi vývojem, supportem a obchodem.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Nabízíme možnost být součástí mezinárodního produktového týmu, který vyvíjí vlastní produkty a technologie

• Příležitost aktivně ovlivnit směřování produktů na českém trhu – včetně návrhů integrací, UX zlepšení či procesních inovací.

• Práci v dynamické firmě se stabilním zázemím a silnými růstovými ambicemi.

• Flexibilní pracovní prostředí (home office / hybrid).

• Konkurenční finanční ohodnocení dle zkušeností.

 

Informácie o výberovom konaní:
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj životopis v českém jazyce. Vybrané uchazeče budeme kontaktovat ohledně online/osobního pohovoru.
Předem děkujeme všem uchazečům, avšak dokážeme odpovídat pouze vybraným zájemcům.

Požiadavky na zamestnanca:

​Zkušenosti v oblasti pokladních systémů (EET, eKasa, POS) nebo platebních řešení (acquiring, platební terminály, fintech, PSP) – ideálně praxe v jedné či obou oblastech.
• Schopnost propojit technické porozumění produktu s obchodními cíli.
• Zkušenost s řízením produktového portfolia, projektovým managementem nebo nasazováním nových funkcí.
• Analytické myšlení, smysl pro detail a schopnost rozhodovat se na základě dat.
• Výborné komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v mezinárodním týmu.
• Čeština na úrovni rodilého mluvčího, znalost angličtiny výhodou​

Vodičský preukaz:
B

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.