banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka účetnictví

Včerejší

Městský ateliér prostorového plánování a architektury, příspěvková organizace

Nádražní 942/17, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office


O pozici

Městský ateliér prostorového plánování a architektury hledá posilu pro administrativní, ekonomický a provozní tým

Máš rád/a samostatnou práci s čísly a orientuješ se alespoň částečně v účetnictví? Bavilo by tě to? Pokud ano, pak pro tebe máme zajímavou pracovní příležitost. Hledáme posilu do administrativního, ekonomického a provozního týmu.

Naším úkolem je správně a zodpovědně vést ekonomickou a účetní agendu naší příspěvkové organizace — a možná právě ty nám s tím můžeš pomoct.

Co tě čeká

  • platební a zúčtovací styk s bankou
  • vystavování a vypořádávání objednávek, komunikace s týmem napříč organizací
  • evidence faktur a interních dokladů, fakturace
  • zpracování a zajištění podkladů pro účetnictví, koordinace schvalovacích procesů
  • kompletace účetních dokladů, kontrola jejich úplnosti včetně příloh a ověřování oprávněnosti podpisů dle podpisových vzorů
  • sledování pohybu a stavu finančních prostředků na bankovních účtech, kontrola bankovních zůstatků a hotovostí
  • komunikace s bankou
  • v případě nepřítomnosti pokladní: zastupování při vedení pokladny ve softwaru GINIS Express SQL, určeného pro vedení pokladny, včetně vyúčtování pracovních cest
  • vedení evidence dodavatelských a odběratelských smluv
  • zveřejňování smluv a objednávek v registru smluv, zodpovědnost za jeho správnost
  • odpovědnost za archivaci ekonomických a účetních dokumentů, pomoc při archivaci ve spisové službě
  • podpora administrativního, ekonomického a provozního týmu
  • zastupování asistentky ředitele v době její nepřítomnosti (v plném rozsahu)

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít

  • SŠ nebo VŠ ekonomického směru
  • zodpovědný přístup k práci
  • pečlivost
  • samostatnost
  • znalost některého účetního program (GINIS výhodou)
  • dobrou uživatelskou znalost Excelu, Wordu a prostředí Microsoft 365
  • zkušenost se spisovou službou (E-spis) výhodou
  • znalost AJ výhodou (úroveň mírně pokročilá)

Co ti můžeme nabídnout

  • zapojení do týmu, který ovlivňuje podobu Ostravy
  • příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
  • platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a osobní ohodnocení jako významná složka platu po ukončení zkušební doby a osobní ohodnocení jako významná složka platu po uplynutí zkušební době
  • pracovní poměr na plný úvazek
  • pět týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo na dlouhodobý investiční produkt
  • možnost občasné práce z domova
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • možnost poznat zblízka práci architektů, urbanistů, odborníků na komunikace a datových specialistů

Zaujala tě tato pozice? Dej nám to najevo svým životopis a motivačním dopis do 9. 1. 2026.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.