Administrativní a provozní asistent / asistentka (HPP nebo brigáda)
Méně než 2 týdny
Rentero Property s.r.o.
Václavské náměstí 1306/55, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
27 000 - 42 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager
O pozici
Hledáme pravou ruku pro člověka, který má na starost každodenní chod a rozvoj firmy.
Pozice je ideální pro někoho, kdo umí fungovat samostatně, přemýšlí v souvislostech a má přirozený cit pro organizaci.
Nebude to jen o administrativě, ale i o zapojení do vývoje nových nápadů, procesů a řešení situací, které se každý den mění.
Budete úzce spolupracovat s člověkem, který řídí kancelář a provozní agendu – vaším úkolem bude udržovat věci v chodu, hlídat detaily, řešit operativu a pomáhat posouvat firmu dál.
Zkrátka hledáme člověka, který přemýšlí, vidí za roh a chápe, že být asistentem znamená být mozkem i oporou v každodenní praxi.
🧭 Co tato role obnáší
Kombinaci administrativní přesnosti a organizačního přehledu
Úzkou spolupráci s člověkem, který koordinuje každodenní činnost firmy
Pomoc s plánováním, přepisy energií, evidencí bytů, registracemi a další administrativou
Komunikaci s úřady, partnery a kolegy z týmu
Přípravu a aktualizaci interních tabulek, přehledů a procesních dokumentů
Vyhledávání neefektivit, návrhy na zlepšení a podpora při zavádění změn
Každodenní práce, která vyžaduje samostatnost, logické uvažování a kritické myšlení – ne slepé plnění pokynů
Tahle pozice je pro člověka, který chce být u věcí, které se dějí. Který má rád systém, ale umí reagovat i ve chvílích, kdy se něco změní.
🧾 Co bude vaší náplní práce
správa dokumentů a přepisů energií
evidence registrací bytů (Ubyport, City Tax, živnostenské evidence)
práce s interními tabulkami a systémy (Excel, Hostify, Loop, Teams)
příprava a evidence smluv a organizačních podkladů
každodenní kontrolní úkoly související s provozem firmy
spolupráce při tvorbě a úpravách firemních procesů
podpora projektů, brainstormingů a ad hoc činností
Každý den přináší něco jiného – proto hledáme člověka, který dokáže rychle pochopit, co je potřeba, a pustit se do toho s rozumem a přehledem.
🎯 Jaké zkušenosti byste měli mít
praxi v administrativě, koordinaci nebo office managementu
schopnost kriticky přemýšlet, chápat souvislosti a rozhodovat se na základě informací
schopnost organizovat svou práci a efektivně plánovat
výbornou znalost PC (Word, Excel, Outlook, interní systémy)
komunikativní angličtinu (písemnou i mluvenou)
analytické a logické myšlení, pečlivost, zodpovědnost
výhodou: zkušenost s vedením evidence bytů, smluv nebo energií
Nehledáme slepé vykonavatele, ale parťáky, kteří umí samostatně uvažovat, rozpoznat priority a přemýšlet společně s ostatními ve firmě.
💰 Co nabízíme
odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
možnost HPP i brigádní spolupráce
přátelský a klidný kolektiv v centru Prahy
férový přístup a stabilní zázemí
benefity: Multisport karta, kvalitní káva, částečně hrazené obědy, výplata vždy včas
možnost osobního rozvoje a zapojení do tvorby procesů a zlepšování fungování firmy
🚀 Co vám tahle pozice přinese
přehled o fungování reálného provozu a firemních procesů
možnost být součástí rozhodování a vývoje nových řešení
zkušenosti s organizací, plánováním a procesním myšlením
přímý kontakt s vedením a lidmi, kteří tvoří směr firmy
prostor pro vlastní nápady, odpovědnost a rozvoj
Do budoucna nabízíme možnost převzít samostatnou agendu a podílet se na rozvoji firemních procesů napříč týmem.
🤝 Naše kultura
Věříme v otevřenou komunikaci, samostatnost a zdravý rozum – místo korporátních procesů stavíme na zodpovědnosti, spolupráci a důvěře.
💬 Pokud dokážete přemýšlet, hledat smysl v tom, co děláte, a nečekáte, až vám někdo řekne každý krok, budete u nás v týmu jako doma.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.