banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office Coordinator

Pořád hledají

DHI a.s.

Na vrších 1490/5, Praha-Vršovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Benefity

Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Occasional work from home, Notebook, Refreshments on workplace

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Uprchlíky z Ukrajiny

Zařazené

Administration, Office Manager


O pozici

Baví vás práce s lidmi? Jste pečlivý/á a dokážete si zorganizovat svoji práci? Domluvíte se bez problému anglicky?

Pokud ano, čtěte dále. :)

Jsme konzultační firma v oblasti vodního hospodářství a životního prostředí s mateřskou společností sídlící v Dánsku a hledáme novou kolegyni/kolegu do našeho administrativního týmu v Praze na pozici Office Coordinator.

Jaká je náplň práce?

  • Zajištění hladkého fungování kanceláře
  • Zajištění fungování recepce
  • Komunikace s externími dodavateli a poskytovateli služeb
  • Výpomoc s facility managementem
  • Vyřizování telefonických hovorů
  • Zajištění poštovní a kurýrní služby
  • Zajišťování služebních cest (letenky, jízdenky, ubytování)
  • Komunikace s úklidovou firmou
  • Organizování firemních akcí
  • Podpora HR a FIN oddělení (BOZP, PO, Multisport karty, pojištění, škody)
  • Občasná podpora dalších oddělení
  • Ad-hoc projekty/úkoly

Co nabízíme?

  • Přátelskou a neformální atmosféru
  • Systém firemních benefitů (stravenkový paušál, zvýhodněný mobilní tarif, po prvním roce zaměstnání příspěvek na penzijní připojištění, sport, dovolenou, jazykové kurzy,..)
  • 5 týdnů dovolené
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • Úschovnu kol a sprchu se šatnou
  • Nápoje a ovoce na pracovišti zdarma

Jak si vás představujeme?

  • Máte zkušenosti na obdobné pozici (zákaznický servis, recepce, administrativa)
  • Dokážete zvládat stresové situace
  • Jste aktivní řidič/ka
  • Jste pečlivý/á a odvedenou práci vnímáte jako svoji vizitku
  • Svěřené úkoly si zvládáte zorganizovat a včas plnit
  • Dobře komunikujete v češtině – ústně i písemně
  • S angličtinou nemáte problém - dokážete se domluvit, napsat email nebo vyřídit telefonát
  • Máte základní znalost MS Wordu a Excelu

Zní to jako práce, kterou teď hledáte? Ozvěte se nám.

  • Pošlete nám svou přihlášku a životopis nejpozději do 15.11.2025
  • Nástup dle dohody

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.