Hlavní účetní
Méně než 2 týdny
Ridera a.s.
28. října 2092/216, Ostrava-Mariánské Hory
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Hlavní účetní
O pozici
HLEDÁTE VÝZVU? BAVÍ VÁS FINANCE A ÚČETNICTVÍ? NEBOJÍTE SE ODPOVĚDNOSTI? NEMÁTE RÁDI RUTINU A NUDU? PAK JE TATO POZICE PŘÍMO PRO VÁS ...
Pokud se rádi orientujete v číslech, tabulkách a výkazech, ale zároveň hledáte různorodou a odpovědnou práci, máme pro vás skvělou příležitost. Přidejte se k nám do společnost RIDERA a.s., která spojuje několik firem, jako hlavní účetní a staňte se klíčovou součástí společnosti.
Co vás na této pozici čeká:
- metodické vedení ekonomického oddělení,
- komplexní vedení účetní agendy (mimo mzdové a personální oblasti),
- průběžné vedení a kontrola účetních knih a všech souvisejících záznamů,
- zpracování, kontrola a účtování dokladů, včetně vedení daňové agendy,
- komunikace s úřady a institucemi - zejména s finančním úřadem, bankami a auditory,
- samostatné zpracování měsíčních a ročních účetních uzávěrek,
- evidence a správa majetku, tvorba plánů odpisů, kontrola aktiv, závazků a pohledávek,
- příprava podkladů pro daňový audit a spolupráce s externím auditorem,
- zajištění interních kontrolních mechanismů a dodržování účetních pravidel,
- archivace účetních a daňových dokladů dle platné legislativy,
- úzká spolupráce s ekonomickým ředitelem - včetně pravidelného reportingu,
- sledování změn v daňových a účetních předpisech, zajištění jejich implementace,
- spolupráce na zlepšování vnitrofiremních procesů a zavádění kontrolních opatření,
- další činnosti dle aktuálních potřeb ekonomického oddělení nebo vedení společnosti.
Co požadujeme:
- VŠ/SŠ ekonomického směru,
- praxi na pozici hlavní účetní min. 5 let - PODMÍNKOU,
- výbornou znalost účetních a daňových předpisů,
- pokročilá znalost MS Excel - PODMÍNKOU,
- zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, důslednost, smysl pro detail,
- analytické a logické myšlení, schopnost samostatného rozhodování,
- dobré organizační a komunikační dovednosti,
- řidičský průkaz sk. B.
Co můžeme nabídnout:
- uplatnění ve společnosti, která se rozvíjí a má pevné základy,
- přátelské a vstřícné pracovní prostředí - kolegové, na které se můžete spolehnout,
- flexibilní pracovní dobu,
- prémie a odměny,
- notebook, mobilní telefon i pro soukromé účely,
- 5 týdnů dovolené,
- stravenkový paušál 115,- Kč,
- příspěvek na volnočasové aktivity až 12.000, - Kč/ročně,
- příspěvek na životní /penzijní pojištění nebo DIP až 6.000, - Kč/ročně,
- občerstvení na pracovišti,
- pravidelná podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu,
- ALZA Benefitní program,
- zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky,
- nástup dle dohody.
Pokud Vás nabídka oslovila, zašlete nám svůj životopis spolu s přehledem dosavadní praxe.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.