banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

💻 Executive Assistant

Včerejší

Salutem Group

Hellichova 458/1, Praha-Malá Strana

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Obchodní asistent, Obchodní referent


O pozici

🧡 Jsme Salutem, česká realitní a investiční skupina s 18letou historií na trhu. Realizujeme investiční projekty po celé ČR s pozitivním dopadem na bydlení v regionech. Kombinujeme pečlivě vybranou strategii s transparentním přístupem a minimálním investičním rizikem. Naše projekty mají smysl a výsledky, za které se nebojíme postavit!

Aktuálně hledáme pečlivého a organizovaného kolegu/kolegyni, který/á dokáže udržovat pořádek v kalendářích, uhlídat termíny, připravovat podklady ke smlouvám i profesionálně komunikovat s našimi klienty.

💻 Co vás u nás čeká?

  • Správa kalendářů, domlouvání schůzek a hlídání důležitých termínů
  • Příprava podkladů ke schůzkám i follow-up e-mailů, příprava podkladů před důležitými eventy
  • Práce se CRM systémem – řádné zadávání dat o klientech i výstupů ze schůzek
  • Evidence úkolů a hlídání deadlinů ve Freelu (nástroj na projektové řízení)
  • Komunikace s marketingovým oddělením ohledně přípravy prezentací, objednávání marketingových materiálů apod.
  • Příprava podkladů ke smlouvám, komunikace s právním oddělením

🧠 Jak si vás představujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Angličtina je must have!
  • Máte výborné organizační schopnosti, víte, co znamená time management
  • Nebojíte se komunikace, víte, jak má vypadat reprezentativní e-mail
  • Technologie vás neděsí, umíte pracovat s různými interními systémy i si pomoci AI tooly
  • Výhodou je předchozí zkušenost se smluvní agendou, například z advokátní kanceláře

💸 Co nabízíme?

  • Spolupráci na dobu neurčitou
  • Možnost dalšího kariérního růstu – nejsme korporát a věci se tu rychle vyvíjí, umíme ocenit práci šikovných kolegů
  • Příjemné pracovní prostředí v historickém centru Prahy na Kampě, teambuildingové akce
  • Kurzy anglického jazyka s rodilým mluvčím
  • Referenční program 10 000 Kč za doporučení vhodného kandidáta na jakoukoli obsazovanou pozici
  • Po zapracování a při vzájemné spokojenosti možnost dalších benefitů
  • Kávu a občerstvení na pracovišti
  • Služební telefon, notebook i k osobnímu užívání
  • Nástup možný ihned

🎯 Proč pracovat právě u nás?

Věříme v otevřenost, podporu mezi kolegy a inovace. Ačkoli rosteme, stále si držíme atmosféru rodinné firmy. Nejen, že rekonstruujeme budovy, my tvoříme nová místa pro život – funkční, moderní a smysluplná. U nás se budete podílet na projektech, které mají opravdový, nejen sociální dopad.

Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis 📩. Moc rádi se s vámi poznáme i osobně!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.