banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník (zkrácený úvazek) PO-PA 9-15 hod m/ž

Včerejší

Fielmann s.r.o.

Rohanské nábřeží 671/15, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek, Praxe a stáže

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Rozjezd zcela nového projektu, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené, Osoby bez praxe, OZP

Zařazené

Administrativa, Výroba a průmysl, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Recepční


O pozici

Do rychle rostoucí společnosti, která otevírá pobočky po celé České republice, hledáme primárně administrativní podporu, která doplňkově zajistí menší klidnou recepci společnosti.

Pracovní doba 9-15 PO až PÁ.

Společnost Fielmann nabízí:

  • zázemí mezinárodní firmy s četnými možnostmi kariérního růstu
  • jistota německého rodinného podniku s dlouholetou tradicí
  • zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity
  • program zapracování a školení
  • možnost zaměstnání zkrácený úvazek
  • smlouva na dobu neurčitou
  • pevná měsíční mzda
  • 23 dní dovolené
  • 2 sickdays
  • každý rok nové brýle pro zaměstnance
  • zaměstnanecké slevy
  • stravenky
  • Multisport karta/ příspěvek na důchodové či životní (při)pojištění

A toto od Vás očekáváme - podpora hladkého chodu kanceláře a recepce společnosti:

Administrativa spojená s působením firmy v oboru optiky:

  • Zdravotní pojišťovny – zpracování vyúčtování, zasmluvňování nových poboček, zajišťování přístupů do portálů ZP, správa a ukládání vyúčtování ZP pro účetní oddělení
  • Benefity od zákazníků – vyúčtování + organizační záležitosti směrem k benefitním společnostem + registrace nových poboček
  • Agenda spojena s Tax free / Global Blue a platebními terminály
  • Objednávky a distribuce reklamních předmětů pro zákazníky
  • Kontrola zaplacených faktur od zákazníků
  • Částečná agenda zákaznického servisu
  • Zástup za zákaznický servis a office managera v době jejich nepřítomnosti

Obecná administrativa:

  • Zajištění a správa přístupů pro objednávání zboží pro pobočky
  • Náhradní plnění – evidence faktur + akvizice nových firem v rámci náhradního plnění
  • Mobilní operátor – správa agendy + rezervace nových tel. čísel
  • Správa intranetu - správa, kontrola a zařazování dokumentů
  • Smlouvy – evidence a zalistování smluv do přehledů
  • Leasing + tankovací karty – správa agendy firemních vozů
  • Zpracování přehledu vedlejších nákladů
  • Správa vybraných firemních emailových schránek
  • Přebírání zásilek od kurýrů/doručovatelů a drobné pochůzky (pošta, úřady, podatelna SÚKL, Czech point)
  • Objednávky/ nákupy kancelářských potřeb/kancelářské techniky, provozních zásob (kuchyňské, hygienické apod.)
  • Zajištění údržby/oprav/úprav kanceláří ve smyslu domluvy se správou budovy, příp. zajištění externích firem apod.
  • Uvádění návštěv

V případě další kapacity:

  • Eventy – organizace a zajištění firemních akcí
  • Další miniprojekty
  • Kooperace s německou centrálou – úkoly z centrály v Hamburku

Co je pro nás důležité:

  • Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Schopnost rychlé orientace, zorganizovat si práci a určit priority
  • Aktivní, přátelská a nekonfliktní osobnost
  • Proklientské nastavení a ochota pomoct kolegům z jiných oddělení a poboček
  • Samostatnost (po úvodním zaučení)
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Cizí jazyk (AJ, nebo NJ) na komunikativní úrovni

Těšíme se na Vaši přihlášku s uvedením představy o výši mzdy a možného termínu nástupu.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.