banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT Administrátor/ka

Včerejší

Alastor IT s.r.o.

Pekařská 628/14, Praha-Jinonice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 80 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Pracovník help desku, Správce aplikačního SW, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW


O pozici

Kdo jsme?

Jsme mladá společnost, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti IT – zejména správou sítí a systémů, řízením bezpečnosti informací a systémovou integrací. Náš business stavíme zejména na férovém a osobním přístupu.

Koho hledáme?

Hledáme nového parťáka/parťačku, kterého/kterou baví práce v IT a má rád/ráda přímý kontakt s uživateli. Očekáváme, že budeš mít chuť do práce, zájem o rozvoj svých kompetencí v IT a bude na Tebe spoleh. S tím, že tě něco budeme muset doučit a zaškolit tě, samozřejmě počítáme!

Co u nás budeš dělat?

  • Zajišťovat podporu uživatelů.
  • Podílet se na návrhu, konfiguraci a provozu technologií u zákazníků.
  • Zodpovídat za vytváření a aktualizaci provozní dokumentace a návodů.
  • Instalovat klientský i serverový HW a SW.
  • Po zapracování jsou možné výjezdy k zákazníkům.

A co bys měl/a mít a ideálně umět?

  • Alespoň SŠ vzdělání, ideálně v IT nebo elektro oboru.
  • Zkušenosti s IT podporou a komunikací se zákazníky.
  • Základní znalost systémů na platformě Windows.
  • Přehled o síťových službách.
  • Řidičský průkaz sk. B je nutnost.
  • Anglický jazyk alespoň na úrovni B2.
  • A když navíc budeš něco vědět o některé z technologií jako je Fortinet, Aruba, Unifi, Mikrotik, Zabbix, Azure, Linux, bude to super.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Výborné platové podmínky – nadstandardní práci umíme nadstandardně odměnit.
  • Pracovní doba 8:00 - 16:30.
  • 25 dnů dovolené a 5 sick days - protože někdy si prostě potřebuješ oddechnout.
  • Homeoffice - po zapracování.
  • Pohodové kanceláře v Jinonicích - žádný open space a vlastní posilovna.
  • Rozpočet, který můžeš využít dle svých potřeb a preferencí: HW banka, rozpočet na sportovní aktivity, dotace na stravování, příspěvek na penzijní připojištění.
  • Skvělé firemní akce - hospody a vysoce neformální teambuildingy.
  • Přátelský tým - parta lidí, kteří si navzájem pomáhají a na nic si nehrají.
  • Mentoring a podpora - zkušený tým ti pomůže se rychle zorientovat.
  • Rozvoj a vzdělávání - školení, certifikace a kurzy.

Co na to říkáš? Líbíme se ti? Pošli nám svoje CV a pár vět o sobě a v nejbližších dnech se ti ozveme.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.