Asistent/ka obchodního oddělení
2 dny
JE Group s.r.o.
U Šálkovny 1741/4, Praha-Braník
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Pracovní oblečení, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na dopravu, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní asistent
O pozici
Jsme rychle se rozvíjející rodinná společnost JE Group s.r.o., která své zaměření směřuje k poskytování služeb v různých odvětvích (zejména stavebnictví, či k zabezpečení bezpečnosti práce a požární ochrany) s týmem cca 70 zaměstnanců, kde každý zaměstnanec hraje klíčovou roli.
Díky našemu přístupu k zákazníkovi poskytujme služby předním hráčům na trhu ve svých odvětvích, například společnosti jako jsou ČEZ, Škoda Auto, PRE Distribuce či unikátní architektonický projekt Vltavské Filharmonie.
V naší firmě klademe důraz na férovost a zajištění stabilního zázemí, a to nám pomáhá vytvářet silné a dlouhodobé vztahy s našimi zaměstnanci i klienty.
Hledáme:
Jste osobou, která má smysl pro detail? Dokáže pracovat samostatně i v týmu a zároveň zvládá administrativu s přehledem? Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á bude zajišťovat administrativní podporu napříč všemi divizemi naší společnosti.
Vaší hlavní zodpovědností bude podpora obchodního oddělení a BOZP divize staveb.
Příprava podkladů pro výběrová řízení a podílení se na různorodých samostatných úkolech včetně občasné asistentské práce
Co Vás u nás čeká:
Příprava podkladů pro výběrová řízení – základní činnost pro hladký a úspěšný průběh výběrového řízení.
* Příprava a zpracování plánů BOZP – včetně kompletace a aktualizací.
* Evidence objednávek a smluv – správa důležitých dokumentů, které jsou klíčové pro správné fungování.
* Vypracování závěrečných zpráv – podílení se na dokončení projektů
* Kontakt s kolegy z různých oddělení a pomáhat jim s administrativními záležitostmi.
Co od Vás očekáváme:
* Středoškolské vzdělání (SŠ) – minimální požadavek, ale každé další vzdělání a zejména zkušenosti jsou vítány.
* Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího – nezbytná je perfektní znalost češtiny, protože budete pracovat s důležitými dokumenty.
* Odpovědnost, pečlivost a dodržování termínů – důslednost a orientace na detail jsou pro tuto pozici klíčové.
* Týmovost – oceníme někoho, kdo rád spolupracuje s ostatními a je ochotný pomoci kolegům.
* Proaktivní přístup a umění – určit si pracovní priority
* Řidičský průkaz sk. B – pro případnou pracovní mobilitu.
* Znalost MS Office – Excel, Word a další nástroje by pro vás měly být samozřejmostí.
Co Vám můžeme nabídnout:
* Služební telefon a notebook vám usnadní pracovní nasazení
* K dovolené navíc 3 sick days, možnost dle domluvy kombinovat s prací z domova
* Klouzavou pracovní dobu, abyste mohli lépe vyvážit osobní a pracovní život.
* Podporu vašeho osobního i profesního růstu v neformální a přátelské firemní kultuře.
* Motivující finanční ohodnocení a další benefity jsou samozřejmostí.
Těšíme se na Vaše životopisy a motivační dopisy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.