banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

IT KONZULTANT (pro digitální správu dokumentů - DMS)

2 dny

Onlio, a.s.

U garáží 1611/1, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost studijního volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Business analytik, IT analytik, IT konzultant


O pozici

Podílejte se na dodávkách řešení, která mají smysl a pomáhají firmám fungovat efektivněji.

Hledáme kolegu nebo kolegyni do týmu Delivery, který/á rád/a komunikuje s lidmi, dokáže porozumět jejich potřebám a nabídnout řešení tak, aby klient získal to, co opravdu potřebuje a případně i něco navíc, co mu práci usnadní ještě víc.

Co budete mít na starosti

Postupně vás naučíme, jak našim klientům dodávat řešení, která jim zjednoduší práci s dokumenty. Čeká vás pestrá práce, ve které se propojuje komunikace, logika i trochu techniky.

Vaším hlavním úkolem bude:

  • nastavování a přizpůsobování DMS systému eDoCat tak, aby klientům skutečně usnadnil práci,
  • průběžná správa a údržba stávajících klientských prostředí, aby vše fungovalo hladce,
  • spolupráce s vývojáři při rozšiřování a úpravách systému,
  • interní testování nových konfigurací a změn před nasazením do produkce,
  • komunikace s klienty při sběru požadavků, vysvětlení navržených řešení a doporučení možností, které pro ně mají největší přínos,
  • tvorba a údržba klientské dokumentace,
  • školení a prezentace systému pro uživatele, aby se s ním cítili pohodlně.

Jak probíhá adaptační období

Abyste se mohl/a dobře zorientovat a získal/a potřebné znalosti i jistotu, připravili jsme pro vás adaptační plán rozložený do 16 týdnů:

První 2 týdny

  • Seznámíte se s naším produktem eDoCat DMS – budete studovat jeho funkcionality a učit se jeho praktickému ovládání. Cílem je vybudovat pevný základ, na kterém budete moci dál stavět.

3.–6. týden

  • Začnete testovat produkt v praxi a pracovat s reálnými scénáři. Získáte prostor pro vyzkoušení různých funkcí systému a pro řešení typických situací, které nastávají u klientů.
  • Současně se zapojíte do klientských schůzek v roli pozorovatele (náslech) a poznáte náš přístup k zákazníkům, firemní kulturu a různé typy projektů. Spolupracovat budete s našimi projektovými manažery, konzultanty, analytiky i obchodníky.

7.–12. týden

  • Dostanete na starost prvního klienta. Zpočátku budete mít k dispozici podporu zkušeného kolegy, postupně však získáte vlastní zodpovědnost. I nadále budete mít přístup k podpoře seniorních kolegů a zároveň prostor pro samostatnou práci.

Od 13. týdne

  • Budete plnohodnotným členem týmu, který samostatně vede klientské projekty v roli konzultanta eDoCat DMS. Dále se můžete odborně rozvíjet prostřednictvím školení, certifikací a náročnějších projektů.

Co potřebujeme od vás

V Onlio stavíme na znalostech, rádi se učíme nové věci a sdílíme je mezi sebou i s klienty. Stejný přístup očekáváme i od vás.

  • pracujete samostatně, umíte si organizovat úkoly a vždy je dotáhnete do konce,
  • dokážete číst technickou dokumentaci a máte schopnost porozumět integracím,
  • dbáte na detaily a chcete, aby vše fungovalo správně,
  • komunikujete s klienty jasně a srozumitelně,
  • ovládáte angličtinu – psanou i mluvenou,
  • máte dokončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání,
  • praxe v oboru je výhodou, ale nejvíc oceníme, když vás baví učit se novým věcem a rychle chápete, jak věci fungují.


Nečekáme, že budete technický expert. Důležitější je umět naslouchat klientům, poradit jim s vhodným řešením a aktivně navrhnout doplňkové možnosti, které jim práci usnadní a přinesou skutečnou hodnotu.

Co vám nabízíme

Kromě příležitosti podílet se na zajímavých projektech a profesně růst nabízíme:

  • možnost home office a pružnou pracovní dobu,
  • spolupráci na HPP nebo jako OSVČ,
  • 5 týdnů dovolené,
  • přátelský kolektiv a příjemné nekorporátní prostředí v IT firmě s velkými kompetencemi,
  • MultiSport kartu i pro vaši rodinu,
  • moderní kanceláře v Holešovicích s výbornou dostupností MHD a možností parkování.

Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám své CV a pár slov o sobě. Těšíme se, až vás poznáme!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.