banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Interní auditor Správy služeb hl. m. Prahy

Včerejší

Správa služeb hlavního města Prahy

Kundratka 1951/19, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

26 680 - 38 570 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Státní a veřejná správa, Vrcholový management


O pozici

Hledáme zkušeného auditora, který se stane klíčovou součástí našeho interního kontrolního systému. Budete zodpovědný za provádění komplexních auditů, vyhodnocování rizik a navrhování opatření ke zlepšení vnitřního kontrolního systému. Vaše práce bude mít přímý dopad na transparentnost a efektivitu hospodaření s veřejnými prostředky v naší organizaci.

Co u nás budete dělat:

  • Provádět audity v rámci organizace.
  • Vyhodnocovat účinnost vnitřního kontrolního systému a navrhovat opatření k jeho zdokonalení.
  • Spolupracovat externími kontrolními orgány.
  • Vypracovávat a předkládat řediteli organizace písemné zprávy o vykonaných auditech.
  • Upozorňovat na rizika v činnosti SSHMP a navrhovat opatření k jejich odstranění.
  • Zpracovávat návrhy vnitřních předpisů upravujících auditní a kontrolní činnost v organizaci a vyjadřovat se k návrhům ostatních vnitřních předpisů.

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomiky, auditu, financí nebo v příbuzném oboru.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti auditu a kontroly, ideálně v sektoru veřejné správy.
  • Zkušenosti s prováděním interních auditů.
  • Znalost relevantní legislativy, zejména zákona o účetnictví a zákona 320/2001 Sb. O finanční kontrole ve veřejné správě.
  • Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
  • Flexibilitu a ochotu cestovat.
  • Uživatelská znalost práce na PC a příslušného balíčku kancelářských programů
  • Řidičský průkaz sk. B.

Co nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické organizaci.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje.
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
  • Odpovídající platové ohodnocení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 466/2024 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Pružná pracovní doba
  • Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • Možnost výkonnostních odměn
  • Služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • Až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • Stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Nástup možný ihned

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.