Finanční specialista
Pořád hledají
W.A.S.A. - Group, a.s.
Příkop 838/6, Brno-Zábrdovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
31 000 - 41 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Notebook, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Finanční specialista
O pozici
Hledáme precizního a samostatného kolegu/kolegyni, který se nezalekne zodpovědnosti, nových zkušeností ani komunikace s vedením.
Budete součástí malého týmu, který pečuje o finance pestré skupiny firem v rámci holdingu. Vaším hlavním úkolem bude zajištění finanční administrativy, od zpracování podkladů pro účetní, daňové poradce a auditory až po kontrolu faktur a správu úrokových ze zápůjček.
Konkrétně budete mít na starosti:
- přípravu a kontrolu finančních podkladů pro účetnictví a reporting
- správnost výpočtu úroků ze zápůjček a jejich konfirmace
- finanční forecasting
- elektronickou evidenci dokladů ve Wflow a správu dokumentace na SharePointu
- evidenci došlých faktur, jejich schvalovací workflow a přípravu podkladů pro úhrady
- spolupráci s auditory, daňovými poradci, právníky i dalšími kolegy
- dohled nad dodržováním nastavených procesů a hledání způsobů jejich zlepšení.
Čeká vás různorodá práce, kde využijete jak preciznost a "selský rozum", tak schopnost udržet si přehled a nadhled. Ve všem Vás podpoříme...
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Systematický přístup a cit pro čísla
- Výborná schopnost organizace práce a systematický přístup
- Schopnost samostatného rozhodování a zároveň týmové spolupráce
- Znalost práce s MS Excel (kontingenční tabulky, běžné funkce apod.)
- Základní orientace v oblasti fakturace a finanční administrativy
- Asertivní a profesionální komunikace napříč úrovněmi – od kolegů až po členy představenstva
- Pečlivost, důslednost, spolehlivost
- Loajálnost a diskrétnost.
Výhodou bude, pokud budete umět
- Orientovat se v ERP systému Pohoda
- Ovládat Wflow
- Znát základy účetnictví a ekonomiky
- Orientovat se v MS SharePoint
Co vám můžeme nabídnout
Práci ve stabilní a otevřené firmě, kde si lidé věří a mluví spolu na rovinu
Prostor pro zlepšování procesů – váš názor bude slyšet
Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
Podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
Přístup k různorodé a obohacující agendě napříč firmami v holdingu – žádná rutina a získání dalších užitečných zručností
Přátelský tým, který drží spolu.
Chcete se podílet na tom, aby firemní finance byly ve stoprocentním pořádku a pod kontrolou? Dejte nám o sobě vědět!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.