banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční specialista

Pořád hledají

W.A.S.A. - Group, a.s.

Příkop 838/6, Brno-Zábrdovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

31 000 - 41 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Notebook, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Finanční specialista


O pozici

Hledáme precizního a samostatného kolegu/kolegyni, který se nezalekne zodpovědnosti, nových zkušeností ani komunikace s vedením.

Budete součástí malého týmu, který pečuje o finance pestré skupiny firem v rámci holdingu. Vaším hlavním úkolem bude zajištění finanční administrativy, od zpracování podkladů pro účetní, daňové poradce a auditory až po kontrolu faktur a správu úrokových ze zápůjček.

Konkrétně budete mít na starosti:

  • přípravu a kontrolu finančních podkladů pro účetnictví a reporting
  • správnost výpočtu úroků ze zápůjček a jejich konfirmace
  • finanční forecasting
  • elektronickou evidenci dokladů ve Wflow a správu dokumentace na SharePointu
  • evidenci došlých faktur, jejich schvalovací workflow a přípravu podkladů pro úhrady
  • spolupráci s auditory, daňovými poradci, právníky i dalšími kolegy
  • dohled nad dodržováním nastavených procesů a hledání způsobů jejich zlepšení.

Čeká vás různorodá práce, kde využijete jak preciznost a "selský rozum", tak schopnost udržet si přehled a nadhled. Ve všem Vás podpoříme...

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Systematický přístup a cit pro čísla
  • Výborná schopnost organizace práce a systematický přístup
  • Schopnost samostatného rozhodování a zároveň týmové spolupráce
  • Znalost práce s MS Excel (kontingenční tabulky, běžné funkce apod.)
  • Základní orientace v oblasti fakturace a finanční administrativy
  • Asertivní a profesionální komunikace napříč úrovněmi – od kolegů až po členy představenstva
  • Pečlivost, důslednost, spolehlivost
  • Loajálnost a diskrétnost.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Orientovat se v ERP systému Pohoda
  • Ovládat Wflow
  • Znát základy účetnictví a ekonomiky
  • Orientovat se v MS SharePoint

Co vám můžeme nabídnout

Práci ve stabilní a otevřené firmě, kde si lidé věří a mluví spolu na rovinu
Prostor pro zlepšování procesů – váš názor bude slyšet
Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office
Podporu profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
Přístup k různorodé a obohacující agendě napříč firmami v holdingu – žádná rutina a získání dalších užitečných zručností
Přátelský tým, který drží spolu.

Chcete se podílet na tom, aby firemní finance byly ve stoprocentním pořádku a pod kontrolou? Dejte nám o sobě vědět!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.