banner

Zkuste vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistentka obchodního týmu - zpracování zakázek

Méně než 2 týdny

Firma

ABBAS, a.s.

Adresa

Edisonova 3023/5, Brno-Královo Pole

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní asistent, Office Manager, Pracovník back office, Pracovník front office

O pozici

Hledáme spolehlivého člověka s aktivním přístupem. Budeš administrativně podporovat činnost obchodního týmu a přispívat k úspěšnému fungování naší centrály v Brně.

Co u nás budeš dělat?

  • Vyřizovat telefonické a emailové dotazy a poptávky od zákazníků.
  • Zpracovávat nabídky a objednávky v našem informačním systému K2 – od potvrzení, komunikace se zákazníky až po konečnou fakturaci.
  • Dohlížet nad průběhem zakázky od vystavení, termíny, platby, doprava.
  • Komunikovat s kolegy uvnitř firmy, zejména s týmem logistiky, nákupu a obchodu.
  • Obsluhovat zákazníky na pobočce, ti k nám chodí někdy i osobně si zboží objednat či vyzvednout.
  • Zajišťovat administrativu (např. pošta, smlouvy, návštěvy, školení).

Co umíš a znáš?

  • Umíš si samostatně, pečlivě a zodpovědně zorganizovat svoji práci.
  • Máš příjemnou komunikaci se zákazníky i kolegy.
  • Rád-a přemýšlíš a také realizuješ svoje myšlenky, jak zlepšit činnosti a procesy ve firmě.
  • Uvítáme Tvoje zkušenosti na obdobné pozici a práci s informačním systémem.

Co Ti nabídneme?

  • Úspěch firmy je tvořený prací našich lidí! Věříme jim a vážíme si jich!
  • Benefity: 8 dní volna navíc, stravné, multisport karta, finanční podpora vzdělávání cizích jazyků, různé firemní sportovní a společenské akce.
  • Co v oboru neznáš, rádi Tě naučíme. Dále od nás získáš podporu a zaškolení na naše produkty a průběžné vzdělávání v oboru.
  • Budeš se u nás cítit dobře! A navíc, Tvoji kolegové jsou skvělí odborníci se smyslem pro týmovou spolupráci!
  • Pracovní doba od 7:40h do 16:30h, v pátek do 15h, možný nástup od 1.2.2023
  • Bereme to vážně! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovíme, zda jsme pro ně našli u nás zajímavou práci.


Staneš se součástí skvělé party lidí. V Brně je centrála firmy, další kolegy máme v Plzni, Praze, Hradci Králové a Ostravě. Panuje tu přátelská atmosféra, vzájemný respekt a otevřená komunikace. Čeká Tě řada výzev v práci, která přináší společnosti užitek a lidem bezpečí.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.