banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer účetního oddělení (m/ž)

Méně než 2 týdny

Firma

AKESO holding a.s.

Adresa

Okruhová 1135/44, Praha-Stodůlky

Vzdálenost od tebe uvidíš v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Benefity

Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Hlavní účetní

O pozici

NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠIT
AKESO holding nepřestává inovovat a dynamicky růst. Za obratem 4,5 mld. Kč se skrývá společné úsilí 2800 zaměstnanců, kteří jsou naší skutečnou hybnou silou. Zakládáme si na otevřené komunikaci a rodinné atmosféře. Nabízíme prostor pro iniciativu, seberealizaci a kariérní rozvoj.

Budete mít příležitost:

· Metodicky zajistit veškerou účetní a daňovou agendu podle CAS, připravovat, popř. kontrolovat účetní závěrky

· Zpracovávat konsolidované účetní závěrky včetně přípravy podkladů pro vyloučení vzájemných vztahů ve skupině

· Připravovat, popř. kontrolovat daňová přiznání (DPPO, DPH, Daň za nemovitostí aj.), zajišťovat dodržování metodiky skupiny DPH a krátící koeficient skupiny

· Vést účetní tým, včetně mentoringu

· Zajišťovat rozdělení úkolů mezi tým, zastupitelnost týmu

· Připravovat a aktualizovat účetní směrnice

· Komunikovat s auditory a daňovými poradci

· Nastavovat účetní systém, mapovat nové a zlepšovat stávající procesy

· Řešit mimořádné účetní situace – fúze, příplatky mimo ZK, prodeje a nákupy obchodních podílů, finanční deriváty, zakládání nových společností a revize nebo rekonstrukce nakoupených společností

KDE BUDETE PRACOVAT
V sídle společnosti AKESO holding v Praze.

CO OD VÁS POŽADUJEME
VŠ vzdělání ekonomického směru (popř. SŠ s min. 5 letou praxí na podobné pozici), předchozí zkušenost s vedením účetního oddělení a zajištění kompletní účetní a daňové agendy, kompletní znalost podvojného účetnictví, znalost daňových zákonů. Dále budete potřebovat dobré komunikační schopnosti, schopnost vést tým, motivovat, rozdělovat úkoly. Zároveň očekáváme uživatelskou znalost MS Office, proaktivitu při řešení problémů, chuť učit se novým věcem, důslednost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a trestní bezúhonnost. Přátelský kolektiv je naší prioritou a věříme, že se rádi stanete jeho součástí.

CO VÁM DÁLE NABÍZÍME
Vaše finanční ohodnocení s vámi probereme na osobní schůzce. Navíc nabízíme benefity, které po dohodě ještě upravíme přímo na míru:

· přístup k nejkvalitnější zdravotní péči pro vás i vaše nejbližší rodinné příslušníky

· 5 týdnů dovolené

· výhodnější hypotéku nebo pojištění

· bezplatné právní a finanční konzultace

· příspěvek 3 % z hrubé mzdy na penzijní připojištění

· podporu při výuce angličtiny a kurzy pro váš další profesní růst

· cenově zvýhodněné stravování

· sportovní a kulturní akce pro zaměstnance

· a mnohem více

PŘIDEJTE SE K NÁM!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.