banner

Zkuste vyladěnou mobilní aplikaci

rating

RECEPČNÍ v ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI

Méně než týden

Firma

Noerr s.r.o.

Adresa

Na poříčí 1079/3a, Praha-Nové Město

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, jiné

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Němčina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční

O pozici

Mezinárodní advokátní kancelář Noerr hledá do svého pražského týmu kolegu/yni na pozici:

Recepční

Vaší náplní práce bude:

  • komplexní zajištění chodu recepce
  • vyřizování telefonických hovorů, péče o příchozí klienty a návštěvy
  • příprava zasedacích místností na jednání
  • zpracování odchozí a příchozí pošty, správa datové schránky, správa evidenčních systémů
  • objednávky kurýrů, taxi, hotelů, kancelářských potřeb a občerstvení
  • administrativní podpora týmu právníků
  • práce s dokumenty - tisk, kompletace, scanování, formátování a korektury textů
  • podpora HR/Office Managera – aktualizace databází a administrativní podpora
  • komunikace se správou budovy a dodavateli, zajištění potřebných oprav

Nabízíme:

  • práci v příjemném, profesionálním kolektivu stabilní advokátní kanceláře, moderní pracovní prostředí v centru Prahy
  • pestrou náplň práce a využití Vašich jazykových znalostí
  • firemní benefity - stravenky, Multisport karty, Flexi pass, sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvky na jazyky a penzijní připojištění;
  • práceje možná na plný či zkrácený úvazek - pracovní doba od 8 -16:30h, případně na zkrácený úvazek 8-14h nebo od 14h-20h;
  • individuální finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a dosavadní praxe

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe v administrativě či na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • pozitivní, příjemnou osobnost s reprezentativním vystupováním, smyslem pro organizaci, výbornými komunikačními vlastnostmi a vlídným přístupem ke klientům i kolegům
  • loajalitu, důslednost, pečlivost, spolehlivost, smysl pro organizaci, schopnost samostatně řešit úkoly, poradit si v různých situacích a být proaktivní podporou týmu
  • velmi dobrou znalost anglického, případně německého jazyka (min. úroveň B2)
  • znalost českého jazyka na mateřské úrovni
  • znalost práce s PC (Word, Excel, Power point)
  • znalost právnického prostředí a stálý úsměv na tváři bude výhodou

Nástup možný ihned.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.