banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Chcete zajímavou práci v administrativě?

Méně než týden

Firma

PLATINUM Consulting s.r.o.

Adresa

Čimická 818/86, Praha-Bohnice

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost studijního volna

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Asistent v pojišťovnictví, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office

O pozici

Hledáte práci, ve které uplatníte svůj smysl pro organizaci, kde se můžete realizovat v administrativě a naučit se něco nového?

Jsme společnost PLATINUM Consulting s.r.o. – samostatný zprostředkovatel poskytující komplexní služby v oblasti pojištění. Již přes 14 let působíme úspěšně na trhu neživotního pojištění a našim klientům z řad firem, podnikatelů i jednotlivců nabízíme profesionální a objektivní poradenství. Naše stávající ASISTENTKA KANCELÁŘE postupuje na jinou pozici v rámci firmy, a proto za ni hledáme novou posilu do našeho týmu.

  • Máte rád/a administrativu a práci se systémy (Outlook, interní SW, aj.)?
  • Hledáte různorodou práci, u které se nebudete nudit?
  • Chcete se naučit něco nového a případně přejít na odbornou a samostatnější pozici?
  • Jste rád/a, když je za Vámi vidět hotová práce a spokojení kolegové?

Pokud ano, ozvěte se nám. Pozice je vhodná i pro absolventy a maminky. Velmi rádi Vás vše naučíme.

Výsledkem Vaší práce bude zajistit administrativní podporu kolegům a hladký chod kanceláře.

Co budete dělat:

  • pracovat se smlouvami – skenovat, zadávat do systému, zakládat a archivovat
  • zpracovávat poštu – evidovat, kompletovat, rozdělovat, odvážet na poštu
  • občas připravovat zasedací místnosti, občerstvení atd.
  • objednávat kancelářské potřeby a kurýrní služby
  • odvážet a přivážet materiály/smlouvy apod. (kratší cesty po Praze)
  • komunikovat s dodavateli, pojišťovnami apod.

Předpoklady:

  • znalosti na úrovni SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
  • řidičský průkaz sk. B / aktivní řízení
  • znalost ČJ – slovem i písmem

Proč pracovat právě u nás:

  • využijete u nás svůj cit pro přesnost, analytické myšlení a schopnost ve věcech udržovat systém/pořádek
  • máme mnohaleté zkušenosti v oboru a rádi se s Vámi o ně podělíme – naše práce nás baví!
  • nabízíme práci na HPP
  • jsme menší kolektiv, který si vzájemně pomáhá a efektivně spolupracuje
  • nabízíme jistotu a příjemné pracovní prostředí
  • nástup možný ihned

Chcete to u nás zkusit? Klikněte na tlačítko „odpovědět“ a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.

První kolo pohovoru probíhá on-line, druhé/finální je osobní pohovor.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.