banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Vedoucí kanceláře

Pořád hledají

Firma

EDHANCE s. r. o.

Adresa

Velká hradební 2800/54, Ústí nad Labem-centrum

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

28 000 - 30 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR, Office Manager

O pozici

I tady na nevlídném severu Čech se našla parta lidí, která má jasnou misi a odhodlání přinést změnu ve vzdělávání. Máme spoustu plánů a nápadů a pro jejich realizaci potřebujeme stejné nadšence, jako jsme my! Nemáme korporátní manýry, ale startupovou kulturu a smysl pro humor.

Nejsme jako ostatní firmy...Nefungujeme na píchačky, nemusíme každý den sedět v kanceláři a když máme den blbec, tak zůstaneme raději doma. Neřešíme dress code a pauzy na jídlo. Důležitá je spolehlivost, dobře odvedená práce, splněné úkoly a iniciativa. Pozor, do našeho rodinného týmu, hledáme vždy parťáky na dlouhodobou spolupráci!

Vedoucí kanceláře má na starosti kompletní administrativu a pomáhá s chodem a procesy ve firmě. Denním chlebem je pomoci, aby ve firmě vše šlapalo na jedničku, má pod palcem všechny lejstra, pomáhá udržovat příjemné pracovní prostředí, hledá příležitost k rozvoji nebo vylepšení firmy a ví, kde se co šustne. Miluješ řád a pravidla, čísla jsou tvou silnou stránkou a často se řídíš heslem: “Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek”? V tom případě jsi chybějící článek našeho týmu!


O CO SE JEDNÁ?

  • Běžná firemní administrativa (korespondence, faktury, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, správa inventáře atd.)
  • Mzdová agenda, přehled CF, výkazy práce
  • Odbavení dotační administrativy
  • Komunikace s partnery a dodavateli, úřady
  • Hlídání termínů a zodpovědnost za včasné splnění úkolů
  • Podpora pro chod celého týmu, údržba kanceláře

CO JE K TOMU POTŘEBA?

  • Nutné zkušenosti s administrativou, účetnictvím a právním minimem
  • Znalost MS Office, G-suite, digitální domorodec
  • Pečlivost, důslednost, vztah k administrativě
  • Projektové zkušenosti výhodou
  • Skvělá znalost češtiny, angličtina výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

CO NABÍZÍME NA OPLÁTKU?

  • Nástup možný ihned
  • Spolupráce na HPP či ŽL dle dohody
  • Platové podmínky 30 000 Kč
  • Odměny za iniciativu a zlepšováky
  • Notebook, mobilní telefon
  • Flexibilní pracovní doba a práce v pohodovém kolektivu na zajímavých projektech
  • Možnost po zapracování pracovat částečně z domova
  • Možnost rozvíjet se, získávat nové zkušenosti a kompetence


Dočetl/a jsi až do konce, což by mohlo znamenat, že máš o tuhle pozici zájem. Super! Stačí už jen poslat strukturovaný životopis, fotku a pár řádků, proč jsi pro nás pravý/á. Pozor, dej si záležet, bez těchto tří podmínek Tě nepozveme do dalšího kola!

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.