banner

Zkuste vyladěnou mobilní aplikaci

rating

OFFICE MANAŽER/KA - podpora ředitele pobočky

Končí dnes

Firma

Prosperity Financial Services a.s.

Adresa

Fryštátská 86/8, Karviná-Fryštát

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

30 000 - 40 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník call centra, Referent, Pracovník back office

O pozici

Posláním Prosperity Financial Services je poskytování nadstandardních finančních služeb v oblastech investic, úvěrů, pojištění v rámci vize: „I kvalita přináší kvantitu“. Od roku 2014 jsme pomohli více než 60.000 klientům vyřešit jejich finance a zajištění tak, aby měli čas a možnosti žít podle svých představ. Řady našich spokojených zákazníků se i díky tomu každým dnem rozrůstají a úspěch nás zavazuje k tomu, abychom se dále rozvíjeli a pracovali na perfektně vyladěném týmu, procesech a dalších inovacích.


Jste pozitivní, spolehlivý, proaktivní a s úsměvem komunikující člověk, který rád pomáhá lidem a dokáže vytvořit příjemnou atmosféru? Máte estetické cítění, smysl pro pořádek a detail? Baví Vás organizování, vyjednávání, zařizování a dotahování různorodých věcí? Chcete mít prostor pro vlastní rozhodování a zažíváte rádi pocit, když díky Vám vše bezvadně funguje?


Pokud jste si na předchozí otázky odpověděli kladně, tak jste to právě možná Vy, kdo brzy rozšíří náš tým!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Odpovědnost za hladký chod kanceláře a podpora ostatních spolupracovníků,
  • podpora top managementu společnosti při jednáních a na vybraných poradách (příprava, občerstvení, podklady),
  • správa rezervací a organizační zabezpečení naplánovaných schůzek, školení či porad, běžná administrativa související s pozicí (např. správa pošty a kalendářů, vedení dílčích evidencí, tisky, oběh dokumentů aj.),
  • vyjednávání s dodavateli, dohled nad kvalitou a vyúčtováním dodaných služeb,
  • organizace a vedení výběrových řízení souvisejících se správou kanceláří,
  • zajištění ostatních provozně-organizačních věcí spojených se zázemím společnosti.

Co určitě potřebujete?

  • Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou,
  • pečlivost, důslednost a zvládnutý time-management,
  • schopnost samostatného a logického uvažování,
  • příjemné a reprezentativní vystupování,
  • přirozenou potřebu pečovat a pomáhat,
  • flexibilitu a potřebu dosahovat výsledků,
  • organizační schopnosti a výbornou znalost českého jazyka,
  • IT gramotnost a znalost kancelářských nástrojů (Office, Google Workspace aj.).

Co nabízíme?

  • Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí v reprezentativních kancelářích v Karviné,
  • příležitost přicházet s novými nápady, které mohou být rychle uvedeny do života,
  • pestrou práci v rychle se rozvíjející společnosti působící v perspektivním a stabilním odvětví,
  • flexibilní pracovní dobu i prostor na odpočinek,
  • přátelský kolektiv, kde všichni táhneme za jeden provaz
  • prostor pro vlastní vzdělávání a růst.


Pokud jsme vás zaujali, zašlete nám svoje CV společně s motivačním dopisem. Budeme se těšit na setkání s vámi!

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.