banner

Zkuste vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office manažer (Administrativa / back office)

Pořád hledají

Firma

KONCERN DESIGN STUDIO s.r.o.

Adresa

Nad kostelem 725/8, Praha-Braník

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

35 000 - 45 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office

O pozici

Do našeho týmu hledáme nového kolegu na administrativní pozici Office manager, který/á se bude samostatně starat o bezproblémový chod a administrativní podporu studia.

Jaká je náplň práce…

  • administrativní a organizační podpora studia
  • příprava podkladů pro účetní
  • správa budovy a majetku, firemních vozidel (nutné být aktivní řidič)
  • podpora při tvorbě smluv - příprava podkladů a komunikace s právníky
  • nákupy materiálů
  • zajištění služebních cest
  • přihlašování průmyslových vzorů na Úřadu průmyslového vlastnictví ČR
  • koordinace a organizace příprav výstav a akcí studia
  • research na internetu = „googlení“


Co očekáváme…

  • praxe na podobné pozici v administrativě minimálně 1 rok
  • schopnost organizace, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, systematické myšlení
  • VŠ vzdělání
  • angličtina na pokročilé úrovni slovem i písmem (nejlépe se zkušeností komunikace se zahraničím, popř. po absolvování zahraniční stáže)
  • řidičský průkaz skupiny B – aktivní a schopný řidič se zkušeností cest nejen po Praze, ale i do zahraničí
  • znalost MS Office, iOS výhodou, účetní SW Pohoda výhodou
  • časová flexibilita
  • nástup co nejdříve :-)

Co můžeme nabídnout…

  • zaměstnání v úspěšné české firmě se sídlem v Braníku s dobrým kolektivem, smyslem pro humor, přátelskou atmosférou, společnými nejen sportovními aktivitami, dobrou kávou, občerstvením a v letních měsících i společným grilováním na zahradě firmy... :-)
  • různorodá práce, vlastní organizace práce a času
  • motivující plat, 20 dní dovolené
  • vlastní kancelář, notebook a mobilní telefon, možnost zapůjčení firemních aut
  • vzdělávací kurzy angličtiny, SW kurzy a školení
  • flexibilní pracovní doba, rádi vyjdeme vstříc individuálním potřebám
  • cestování po ČR a do zahraničí

V případě Vašeho zájmu se těšíme na vaše CV v českém jazyce.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.