banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Specialista/ka pro marketing a obchod

Méně než 2 týdny

Firma

VINCENTKA a.s.

Adresa

Lázeňské náměstí 165, Luhačovice

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

30 000 - 35 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Marketingová komunikace, Specialista marketingu, Obchodní referent

O pozici

Společnost VINCENTKA a.s. hledá posilu do svého týmu na pozici:

SPECIALISTA/KA PRO MARKETING A OBCHOD

O nás

Společnost VINCENTKA a.s. se sídlem v Luhačovicích byla založena v závěru roku 1997 za účelem koupě a obnovení provozu plnírny Vincentky a navázala tak na více než stoletou historii, která započala výstavbou první plnírny přímo u pramene Vincentky v r. 1851. Dnes vyrábí kromě známé přírodní minerální vody z léčivého zdroje Vincentka také celou řadu doplňkových výrobků v kategoriích doplňků stravy, zdravotnických prostředků a kosmetiky.

Co vás čeká

  • Ideální kandidát převezme agendu v oblasti marketingu a obchodu (i zahraničního).
    Marketing: samostatnost nebo spolupráce na projektech (e-shop, webové stránky, produktové materiály), správa nabídek od médií, správa kampaní, FB, IG, Google analytics, zbožové vyhledávače, SEO, schopnost návrhů nových řešení atd.
    Obchod: komunikace se zákazníky – zákaznický servis, zajištění korespondence se zahraničními zákazníky, tvorba analýz
  • Vaše úkoly budou také v administrativní podpoře vedení společnosti, vyřizování korespondence, pochůzky a jednání s úřady (pošta, úřady, nákupy apod.), objednávky kancelářských potřeb, občerstvení a příprava jednací místnosti.
  • Předpokládáme, že zvládnete úpravu a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů.
  • Výpomoc s vedením a provozem firemního e-shopu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Český jazyk na úrovni rodilý mluvčí se schopností bezchybné písemné komunikace
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (středně pokročilý)
  • Minimální vzdělání: Středoškolské s maturitou, ideálně marketingových a ekonomických oborů
  • Příjemné vystupování, časová flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Profesionální komunikace navenek i uvnitř společnosti
  • Řidičský průkaz skup. B a proaktivní přístup k práci
  • Dobrá znalost MS Office
  • Samostatnost, kreativita a schopnost jednoznačného výstupu
  • Pozice je vhodná pro zkušené profesionály i absolventy

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Ovládání grafického softwaru (AI, CorelDraw apod.)
  • Znalost systému Money S3

Co vám můžeme nabídnout

Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele, bonusy/prémie, mobilní telefon, příspěvek na stravování, dovolená 23 dnů + sickdays, vzdělávací kurzy

Předpokládaný nástup: září 2022, případně dohodou

Své životopisy a motivační dopisy zasílejte nejpozději do 31.8.2022.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.