Specialista/ka pro marketing a obchod
Méně než 2 týdny
Firma
VINCENTKA a.s.
Adresa
Lázeňské náměstí 165, Luhačovice
Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.
ZískatPlat
30 000 - 35 000 Kč
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Zdravotní volno/sickdays
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Marketingová komunikace, Specialista marketingu, Obchodní referent
O pozici
Společnost VINCENTKA a.s. hledá posilu do svého týmu na pozici:
SPECIALISTA/KA PRO MARKETING A OBCHOD
O nás
Společnost VINCENTKA a.s. se sídlem v Luhačovicích byla založena v závěru roku 1997 za účelem koupě a obnovení provozu plnírny Vincentky a navázala tak na více než stoletou historii, která započala výstavbou první plnírny přímo u pramene Vincentky v r. 1851. Dnes vyrábí kromě známé přírodní minerální vody z léčivého zdroje Vincentka také celou řadu doplňkových výrobků v kategoriích doplňků stravy, zdravotnických prostředků a kosmetiky.
Co vás čeká
- Ideální kandidát převezme agendu v oblasti marketingu a obchodu (i zahraničního).
Marketing: samostatnost nebo spolupráce na projektech (e-shop, webové stránky, produktové materiály), správa nabídek od médií, správa kampaní, FB, IG, Google analytics, zbožové vyhledávače, SEO, schopnost návrhů nových řešení atd.
Obchod: komunikace se zákazníky – zákaznický servis, zajištění korespondence se zahraničními zákazníky, tvorba analýz - Vaše úkoly budou také v administrativní podpoře vedení společnosti, vyřizování korespondence, pochůzky a jednání s úřady (pošta, úřady, nákupy apod.), objednávky kancelářských potřeb, občerstvení a příprava jednací místnosti.
- Předpokládáme, že zvládnete úpravu a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů.
- Výpomoc s vedením a provozem firemního e-shopu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Český jazyk na úrovni rodilý mluvčí se schopností bezchybné písemné komunikace
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (středně pokročilý)
- Minimální vzdělání: Středoškolské s maturitou, ideálně marketingových a ekonomických oborů
- Příjemné vystupování, časová flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
- Profesionální komunikace navenek i uvnitř společnosti
- Řidičský průkaz skup. B a proaktivní přístup k práci
- Dobrá znalost MS Office
- Samostatnost, kreativita a schopnost jednoznačného výstupu
- Pozice je vhodná pro zkušené profesionály i absolventy
Výhodou bude, pokud budete umět
- Ovládání grafického softwaru (AI, CorelDraw apod.)
- Znalost systému Money S3
Co vám můžeme nabídnout
Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele, bonusy/prémie, mobilní telefon, příspěvek na stravování, dovolená 23 dnů + sickdays, vzdělávací kurzy
Předpokládaný nástup: září 2022, případně dohodou
Své životopisy a motivační dopisy zasílejte nejpozději do 31.8.2022.
Nebo zkuste mobilní apku
Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce
Naskenujte kód
Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.