banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

⋙ OFFICE MANAGER, ASISTENT / KA NÁKUPU A KANCELÁŘE ⋘

Méně než 2 týdny

Firma

DENCOP LIGHTING spol. s r.o.

Adresa

Tečovská 1122, Zlín-Malenovice

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Nákup, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Analytik prodeje, Asistent/asistentka, Nákupčí, Obchodní asistent, Manažer prodejního týmu

O pozici

  • Naše společnost se zabývá dodáváním materiálů pro tvorbu světelných reklam a stavebnictví. Figurujeme na trhu již přes 30 let, kdy za tuto se nám podařilo upevnit naši pozici jako jednoho z hlavních distributorů reklamních materiálů pro český trh. Posledních 25 let také úspěšně exportujeme náš materiál do zahraničí po celém světě.
  • Přes covid jsme žádné pracovní místo neredukovali
  • Nabízíme atraktivní prostředí rozrůstající se rodinné společnosti, s působností ve Zlíně a Praze.

Náplň práce:

  • Dostanete své vlastní místo v kanceláři, spolu s počítačem a telefonem :)
  • Budete odpovídat za to, že naše kanceláře budou běžet tak jak mají - tedy že nedojde papír, toner, propisky, nebo dobrá nálada :)
  • Povedete obchodní jednání za režijními spotřební nákupy.
  • Budete vést evidenci a řešit majetkové pojištění společnosti a pohledávky. Pokud máte již zkušenosti s pojištěním majetku, nebo pohledávek jako takovým, máte výhodu.
  • Budete mít na starosti vozový park - evidovat zkontrolovat knihy jízd, objednávat servis aut atd., objednávky na přezouvání, zkrátka vše, co k tomu patří
  • Budete mít v evidenci revize, BOZP, směrnice atd.
  • Ve výsledku tedy je to pestrá, ne-steoreotypní práce :)

Požadavky:

  • min. SŠ vzdělání
  • praxe min. 3 roky v administrativě nebo nákupu
  • komunikační a organizační schopnosti
  • znalost práce s MS Office, Windows, Internet
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • samostatnost a důvěra, jsme otevřeni kreativitě
  • zázemí stabilní a rodinné společnosti
  • pohodové a neformální prostředí, přátelský kolektiv
  • 3 dny sick days
  • stravenkový paušál
  • telefonní tarif
  • nástup možný ihned

Kontaktní osoba: Tadeáš Gregůrek, 571 894 011

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.