Vedoucí týmu
Dnešní
Firma
FINESHIP s.r.o.
Adresa
Francouzská třída 2251/63, Plzeň-Východní Předměstí
Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.
ZískatPlat
35 000 - 40 000 Kč
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Profesní/osobní kouč
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Logistik, Prodejce po telefonu/Telesales, Regionalní obchodní manažer, Manažer dopravy, Manažer prodejního týmu, Vedoucí/manažer týmu
O pozici
Co budete mít ve FINESHIP na starosti:
- vyřizujete poptávky a objednávky zákazníků
- telefonujete, mailujete se všemi zákazníky a dodavateli napříč od soukromé osoby po nadnárodní společnosti
- zadáváte objednávky do mnoha přepravních systémů
- odpovědně evidujete obchodní případy ve firemní aplikaci, kde využíváte svých administrativních zkušeností
- hlídáte stavy zásilek od předání až po doručení, komunikujete ohledně případných potíží s přepravci a zákazníky
- vykonáváte různé druhy práce, jako je administrativa, komunikace se zákazníky a dodavateli, vedení lidí i koordinace velmi komplexních procesů
- víte o všech procesech, které se ve firmě dějí a uchováváte v nich pořádek
- máte přehled o obchodních případech, podporujete rozvoj obchodu
- řídíte náš rodinný tým operativy
- zodpovídáte za vedení, motivaci, hodnocení a kontrolu výkonu podřízených zaměstnanců v rámci svěřeného týmu
- zodpovídáte za dodržování nastavených procesů oddělení, organizování pravidelných informativních schůzek
- zodpovídáte za kvalitu služeb, formu a obsah komunikace se zákazníky poskytovanou týmem
- řešíte nestandardní situace u zásilek našich zákazníků
- dohlížíte na řešení složitých případů svěřeného týmu
- rozvíjíte dovednosti a znalosti jednotlivců i celého týmu
Pro koho je práce určena a kdo budou Vaši kolegové:
- jsme důslední, zodpovědní, proaktivní lidé, odolní vůči stresu
- denně mluvíme s různými lidmi, sami si organizujeme práci a při každé pracovní činnosti myslíme na zákazníka
- umíme si hravě poradit s novými systémy v PC, známe velmi dobře MS Office, denně pracujeme s aplikacemi a vše odbavujeme velmi rychle
- domluvíme se anglicky, jsme schopni komunikovat se zahraničními partnery emailem i telefonicky (nevadí nám, že nemluvíme na denní bázi)
- přínosem do začátku pro nás byly zkušenosti s komunikací s lidmi a vyřizování mnohé administrativy v předchozích působištích
- umíme se zeptat zákazníka na jeho potřeby, rádi vyjednáváme i s dopravci ohledně nových přeprav
- jsme VŠ, SŠ vzdělaní
Co Vám a kolegům nabízíme:
- práci na plný úvazek
- zaškolení v oborových aplikacích i v obsahu práce – počítejte s velkou porcí informací
- u nás proniknete do přeprav pozemních, leteckých, námořních, kurýrních, expresních
- pestrou a různorodou práci v malém energickém kolektivu v Plzni
- k fixní složce mzdy získáte prémii dle osobních a firemních výsledků
- potřebné vybavení – notebook, mobil
- 3 dny na zotavenou v rámci krátkodobé nemoci
- možnost home office
- stravenky, občerstvení na pracovišti
- příspěvky na zdraví, sport a kulturu
- soukromé zásilky zdarma
- nástup dle dohody
Nebo zkuste mobilní apku
Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce
Naskenujte kód
Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.