banner

V aplikaci uvidíte práci ve svém okolí

rating

Administrativní pracovník v kongresové agentuře

Méně než týden

Firma

CZECH-IN s.r.o.

Adresa

5. května 1640/65, Praha-Nusle

Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.

Získat

Plat

30 000 - 32 000 Kč

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník back office

O pozici

Baví Tě komunikovat s lidmi a trénovat cizí jazyky? Jsi organizační typ, který má rád vše pod kontrolou? Pokud Tě k tomu láká dostat se do prostředí kongresového managementu a být součástí významných akcí, pak máš šanci stát se naší kolegyní/kolegou.

CO u nás budeš dělat?

Budeš zodpovědná/zodpovědný za administrativní agendu 3-5 kongresů za rok, která zahrnuje:

  • e-mailovou komunikaci – jak s účastníky kongresu, tak s klienty
  • administrativní rutinu – každodenní práce s databází (zadávání, unifikace, optimalizace dat) a reporting v Excelu
  • koordinaci činností na úrovni jednotlivých procesů přípravy kongresu (v závislosti na oddělení to je buď agenda registrace delegátů, nebo agenda vědeckého programu)
  • spolupráci s dalšími členty týmu – projektový manažer, IT pracovník, účtárna
  • online/on-site support – dohled nad hladkým průběhem v době/místě konání kongresu


KOHO hledáme?

Novou členku/nového člena týmu, která/který:

  • ráda/rád využije své organizační a komunikační dovednosti
  • zvládne vést profesionální komunikaci v anglickém jazyce (písemně i ústně)
  • přistupuje k úkolům pečlivě a zodpovědně
  • si poradí se základními funkcemi Excelu (pro reporting) a umí zacházet i s jinými nástroji MS Office
  • dokáže pohotově vyřizovat různé druhy požadavků - snaží se ochotně nacházet řešení a úspěšně dotahovat věci do konce (každá akce má své specifické požadavky)
  • má chuť se učit stále něčemu novému


Na CO se u nás můžeš těšit?

Tvůj work-life balance podpoříme flexibilní pracovní dobou a možností Home Office.

S MultiSport kartou můžeš pravidelně dobíjet "baterky".

Využiješ cizí jazyky a poznáš zajímavá místa v rámci zahraničních pracovních cest (po znovunastartování fyzických akcí).

Společnými zážitky posilujeme dobrou náladu - podnikáme teambuildingové a další společné aktivity.

Občerstvení na pracovišti jsou náš standard.

Další benefity dle formy spolupráce.

Nebo zkuste mobilní apku

Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce

Naskenujte kód

Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.