Sales/Operations Assistant pro nadnárodní firmu
Pořád hledají
Firma
Go Global Travel Czech Republic, s.r.o.
Adresa
Střelecká 748/25, Hradec Králové
Vzdálenost od vás uvidíte v aplikaci.
ZískatPlat
33 000 - 37 000 Kč
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Vzdělání
Vyšší odborné
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Prodejce zájezdů, Pracovník call centra, Referent, Pracovník back office
O pozici
Go Global Travel Czech Republic
Co Vás čeká
- každodenní práce s firemním rezervačním systémem Go Global Travel a rezervačními systémy dodavatelů (plně zaučíme)
- komunikace s klienty a dodavateli (z celého světa) v rámci rezervací ubytování a dalších služeb v ČR - nejedná se o přímý prodej
- péče o zákazníky (cestovní kanceláře a agentury)
- asistence obchodnímu oddělení (překlady do angličtiny, návrhy pro newslettery a jiné)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- min.SŠ, vzdělání v oboru výhodou
- komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost dalšího jazyka je výhodou
- znalost práce na PC - uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
- samostatnost, důraz na pečlivost, komunikativní dovednosti a příjemné vystupování
- zájem o novinky v oboru
Co Vám můžeme nabídnout
- smlouva na dobu neurčitou
- zajímavé mzdové podmínky, s růstem seniority mzdový růst
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravné 70kč/den (přímo do mzdy)
- slevy na produkty společnosti
- variabilitu náplně práce s každodenním využití angličtiny
- možnost držet 1den v týdnu home office
- pracovní doba pondělí až pátek, je nastavena dle dohody a služeb ostatních kolegů v rozmezí 8-18hod
- stabilní, neustále se vyvíjející společnost s působením po celém světě
- možnost zvyšovat svou kvalifikaci v rámci interních školení
- nástup možný ihned nebo dohodou
- zaškolení v kanceláři v Brně a v Hradci Králové
- místo výkonu práce je v centru v Hradci Králové
- práce v malém kolektivu lidí
V případě zájmu o tuto pozici zašlete strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Uchazeče postupující do dalšího kola budeme kontaktovat v průběhu výběrového řízení, nejpozději však do jednoho měsíce od uveřejnění inzerce.
Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali přečtení našemu inzerátu, těšíme se na budoucí spolupráci!
Nebo zkuste mobilní apku
Uvidíte nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budete mít vždy po ruce
Naskenujte kód
Na Práci za rohem máte největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírejte z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.