Jak zadat inzerát v Práci za rohem a najít super kolegu v 6 krocích

V aplikaci Práce za rohem pro firmy máte inzerát hotový jedna dvě. A pak už jen sledujete, jak přibývají uchazeči o práci. Podívejte se, jak na to.

1. Stáhněte si aplikaci a přihlaste se

Stáhněte si zdarma aplikaci Práce za rohem pro firmy. Jestli vlastníte přístroj s operačním systémem Android, stahujte z Google Play. Pokud máte zařízení Apple, stahujte z App Store. Aplikace Práce za rohem vám bude fungovat v chytrém telefonu i v tabletu. Když si aplikaci poprvé otevřete, přihlásíte se pod svým telefonním číslem a už si prohlížíte aplikaci.

2. Představte se kandidátům

Po přihlášení vás aplikace automaticky pustí do vašeho profilu. Tam byste měli vyplnit jméno a příjmení kontaktní osoby pro uchazeče, ještě název vaší firmy a IČO (uvádí se kvůli fakturaci). Jde jen o základní formality, aby uchazeči věděli, s kým mají tu čest.

Do svého profilu můžete přidat také odkaz na webové stránky firmy, aby si je kandidáti mohli prohlédnout a zjistit o vás něco navíc. Kdybyste náhodou před zveřejněním inzerátu zapomněli některé údaje vyplnit, nemějte strach, že inzerát nebude kompletní. Aplikace vás v takovém případě sama vyzve k doplnění.

3. Vyberte balíček, který vám bude vyhovovat

V dalším kroku si vyberete, kolik inzerátů potřebujete a na jak dlouho. Zkuste si to ale nejdřív zdarma. Prvních 7 dní můžete vystavit až 10 inzerátů. Pak se rozhodnete, kolik inzerátů si po skončení zkušebního období vyzkoušíte.

K dispozici máte 3 balíčky – s 1, se 3 nebo s 10 inzeráty. Když si zvolíte menší balíček a následně budete chtít přejít na větší, můžete okamžitě. V dalším kroku ještě vybíráte, na jak dlouho inzeráty potřebujete. U všech balíčků můžete volit mezi variantami na 1 měsíc, 3 měsíce i půl roku.

4. Vysvětlete, koho vlastně hledáte

A už jsme u inzerátu. Protože nabízíte práci lidem z blízkého okolí – těm, co bydlí „za rohem“ –, vyplňte do inzerátu v prvé řadě adresu pracoviště. Místa, kam bude kandidát denně docházet. Zájemcům o práci se pak přímo v jejich aplikaci Práce za rohem ukazuje, jak daleko budou mít z domu do práce

Další velmi důležitou položkou je přesný název pozice (např. prodavač/ka náhradních dílů v auto-moto, řidič/ka skupiny B, C a vysokozdvižného vozíku, brigádník do skladu ovoce a zeleniny). V nadpisech a názvu pozice nedoporučujeme používat všechna písmena velká (např. SERVÍRKA, ŘIDIČ). Průzkumy ukazují, že na kandidáty působí tyto nadpisy bulvárně až agresivně, firmě podvědomě méně důvěřují, a někdy je dokonce odradí od rozkliknutí inzerátu a reakce na něj.

Pak výstižně popište pozici, kterou potřebujete obsadit – čím srozumitelnější popis bude, tím víc vám budou chtít lidé odpovídat. Popis pozice by se měl vejít do 500 znaků a měl by obsahovat:

  • Stručný popis práce – představte si, jak by měl vypadat pracovní den člověka, kterého hledáte, a popište ho, například: Jako skladník budete přejímat zboží, vypisovat příjemky, výdejky, dodací listy, vystavovat objednávky v programu MS Word a zajišťovat náhradní dopravce, pokud se zpozdí dodávka.
  • Co požadujete a očekáváte – řekněte uchazečům, jaká kritéria k výkonu práce musí splňovat na 100 % (např. SŠ s maturitou, řidičské oprávnění skupiny B, C) a jaké jsou jen bonus navíc (např. angličtina na úrovni B1 výhodou). Pokud budete v inzerátu příliš nároční, může se stát, že odradíte šikovné, ale skromné kandidáty. Dovednosti, které uchazeč na vykonávané pozici nebude potřebovat, ani nezmiňujte.
  • Co nabízíte – uveďte výši mzdy (platu), popište například firemní benefity nebo další výhody, které mohou kandidáta zaujmout.

Náš tip: Nezapomeňte v inzerátu zaškrtnout odpovídající typ úvazku a smlouvy – kandidáti se podle těchto kritérií orientují a podle toho i rozhodují, zda na inzerát zareagují. Vždy vyplňte také údaje o mzdě/platu (můžete zadat i rozmezí), aby kandidáti ihned věděli, na čem jsou.

5. Kontrola a zveřejnění

Pak už jen omrkněte náhled inzerátu – v podobě, ve které ho uvidí uchazeči – a můžete ho vystavit. Pokud u náhledu zjistíte, že byste ještě rádi něco upravili, stačí se vrátit zpátky k editaci. Když máte hotovo, klepněte na „Vystavit inzerát“. Zveřejněný inzerát rovnou pošleme mezi lidi, kteří ve vašem okolí shánějí práci.

6. Sledujte úspěch inzerátu

Kdykoli si můžete rozkliknout detail inzerátu a sledovat, jak se mu daří. V náhledu okamžitě uvidíte, kolik uchazečů se vám přihlásilo, kolik lidí si inzerát zobrazilo a jak dlouho ještě bude vystavený. Pokud jste už vhodného člověka našli, inzerát můžete kdykoli ukončit. A máte hotovo, gratulujeme. :-) V dalších článcích vám ukážeme, jak s kandidáty v aplikaci pracovat, jak zvládnout nábor jako takový a spoustu dalších užitečných informací.


Stáhněte si správnou aplikaci

Hledáte lidi?

Stáhněte si aplikaci pro firmy.

Nyní na Google Play

Stáhnout v App Store

Hledáte práci?

Stáhněte si aplikaci pro uchazeče.

Nyní na Google Play

Stáhnout v App Store


newsletter

Používáme cookies, viz Podmínky používání služeb. A také chráníme vaše osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí.

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki.